Ο 23χρονος δεν άφησε πολλές ελπίδες στους αντιπάλους του για την πρώτη θέση οπότε όλο το ενδιαφέρον ήταν από την δεύτερη και πίσω. Πολύ καλός ο Heidfeld πετάχτηκε στην δεύτερη θέση και πάλεψε γιαυτή. Με ένα πολύ καλό αγώνα και οι δύο Lotus Renault βρισκόταν στους βαθμούς μέχρι να … βγεί το τιμόνι του Petrov τρεις γύρους πριν το τέλος και εγκαταλείψει.
Ο Webber φάνηκε για ακόμα μια φορά .. λίγος απέναντι στον ομόσταυλό του και αρκέστηκε στην 4η θέση, αντιμετωπίζοντας αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας και ειδικά του KERS, όπως άλλωστε και ο Vettel..
O Massa στην 5η θέση έδειξε ξανά μετα από καιρό ανταγωνιστικός και έκανε ένα καλό αγώνα μπροστά από τον… μέτριο Alonso ο οποίος τερμάτισε 6ος ακόμα και με την ποινή που πήρε εξαιτίας της σύγκρουσης που είχε με τον Hamilton τον οποίο δεν μπόρεσε να περάσει και έπεσε πάνω του.
7ος τερμάτισε ο Kobayashi ο οποίος κέρδισε την θέση μετά την ποινή του Hamilton για τον λόγο ότι έκλεισε πανω από μια φορές τον Alonso.
Ο Hamilton στον πρώτο αγώνα έλεγε ότι μπορεί να διαχειριστεί τα ελαστικά, αλλά σε αυτή την πίστα με τις μεγάλες θερμοκρασίες είδαμε ότι έτρωγε τα ελαστικά σαν καραμέλες και χρειάστηκε περισσότερα πιτ στοπ και στο τέλος οριακά κράτησε την θέση του.
Πιο πίσω ο Schumacher που φάνηκε πιο ανταγωνιστικός από τον ομόσταυλό του , δεν μπόρεσε να πάρει τίποτα καλύτερο από την 9η θέση, μιας και η Mercedes αντιμετωπίζει ακόμα πολλά προβλήματα.
Γενικά ήταν ενας καλός αγώνας , περιμέναμε βροχή η οποία δεν ήρθε ποτέ, είδαμε από την καλή την χρήση του DRS το σύστημα της κινητής πίσω αεροτομής μιας και γίνανε πολλά προσπεράσματα με αυτό, είδαμε τα Pirelli σε ..ζεστές συνθήκες πως αλλάζουν τα δεδομένα του αγώνα και προς ευχάριστη έκπληξη είχαμε και παρουσίαση στο κανάλι του ALPHA παρά την απεργία.
Από αυτό τον αγώνα έχουν να διδαχθούν πολλά κάποιοι οδηγοί σε σχέση με την φθορά των ελαστικών. Κάποιοι είδαν ότι αξίζει να πας λίγο πιο μαλακά και να αντέξεις μεχρι τέλους γιατι αν δεν αντέξεις οι θέσεις χάνονται μ πολύ γρήγορους ρυθμούς.
Αυτά αν αξιολογηθούν σε λίγους αγώνες από τώρα θα βλέπουμε πολλές ανατροπές και τρελές στρατηγικές στους αγώνες… μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.
Σε λίγες μέρες και χωρίς ανάσα περνάμε στον τρίτο αγώνα στην Κινα και έτσι να σταματήσουν και τα πρωινά ξυπνήματα. Τα λέμε σε λίγες μέρες…
Τα Pit Stop που γίνανε στον αγώνα
S=Soft; H=Hard
Driver | Start | Pit stop 1 | Pit stop 2 | Pit stop 3 | Pit stop 4 | Total |
---|---|---|---|---|---|---|
Vettel | S | S(13) | S(25) | H(41) | 3 | |
Button | S | S(13) | S(23) | H(38) | 3 | |
Heidfeld | S | S(13) | S(26) | H(39) | 3 | |
Webber | S | S(10) | S(22) | H(32) | H(43) | 4 |
Massa | S | S(13) | S(27) | H(38) | 3 | |
Alonso | S | S(14) | S(26) | H(41) | H(46) | 4 |
Kobayashi | S | S(17) | H(36) | 2 | ||
Hamilton | S | S(12) | H(24) | H(37) | H(52) | 4 |
Schumacher | S | S(14) | S(28) | H(42) | 3 | |
Di Resta | S | S(11) | S(24) | H(37) | 3 | |
Sutil | S | S(3) | H(16) | S(32) | 3 | |
Rosberg | S | S(15) | S(29) | H(40) | 3 | |
Buemi | S | S(15) | Stop & Go (20) | H(32) | 3 | |
Alguersuari | S | S(16) | H(32) | 2 | ||
Kovalainen | S | S(15) | H(34) | 2 | ||
Glock | S | S(17) | H(34) | 2 | ||
Petrov | S | S(15) | H(27) | H(44) | 3 | |
Liuzzi | S | S(17) | H(38) | S(44) | 3 | |
D’Ambrosio | S | S(17) | H(35) | 2 | ||
Trulli | S | S(13) | 1 | |||
Perez | S | S(17) | 1 | |||
Barrichello | S | S(3) | H(17) | 2 | ||
Karthikeyan | S | — | ||||
Maldonado | S | — |
Κώστας Κ.