19 Απρ 2011

GP ΚΙΝΑΣ 2011...Με μια ματιά...

Ένας πολύ ωραίος και συναρπαστικός αγώνα έλαβε χώρα στην Κίνα το πρωινό της Κυριακής. Μετά την διαφορική εικόνα που είχαμε στην Μαλαισία από την Αυστραλία, εντελώς άλλο σκηνικό και εδώ στην Κίνα. Τρενάκια 3 και 4ων μονοθέσιων από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα κράτησαν σε υψηλά επίπεδα το ενδιαφέρον του αγώνα.
Αυτό που εμπεδώσαμε σε αυτόν τον αγώνα είναι ότι πλέον η δυναμική των ομάδων περνάει σε δεύτερη μοίρα και τον πρώτο λόγο τον έχει πλέον η.. στρατηγική.
Είδαμε τα ίδια μονοθέσια να έχουν διαφορά μέχρι και 2 δευτερόλεπτα μεταξύ τους από διαφορετική φθορά στα ελαστικά. Το παιχνίδι πλέον πρέπει να παιχτεί στις στρατηγικές των ομάδων και στο πόσο αντιλαμβάνονται την αλλαγή στην φθορά οι οδηγοί.
Νικητής λοιπόν σε αυτό τον αγώνα ήταν ο Hamilton σπάζοντας το σερί του Vettel και παίρνοντας την πρώτη νίκη της McLaren για φέτος.

Από την εκκίνηση οι δύο McLaren πέρασαν τον πρώτο Vettel που έκανε κακή εκκίνηση και έτσι δεν του άφησαν περιθώριο να απομακρυνθεί όπως στους προηγούμενους αγώνες. McLaren, Red Bull, Ferrari αλλά και  Mercedes   κινιότανε σε όμοια επίπεδα δυναμικής τουλάχιστον μέχρι το πρώτο ποτ στοπ. Από κει και πέρα κάποιοι δοκίμασαν τις 2 στάσεις ενώ κάποιοι άλλοι τις 3. Με τα τωρινά δεδομένα των ελαστικών όποιος έχει φρέσκα ελαστικά στην πίστα μπορεί να κινηθεί ακόμα και με 2 δεύτερα διαφορά από κάποιον με φθαρμένα ελαστικά. Οπότε αν κάνει ένα πιτ στοπ παραπάνω μπορεί τους 10 τελευταίους γύρους να πιάσει ξανά την θέση που έχασε για να μπεί στα πιτ, αλλά αν τύχει και τους πρωτοπόρους να έχουν οριακά λάστιχα μπορεί να κερδίσει και θέσεις όπως ο Webber και σε αντίθετη περίπτωση να χάσει αρκετές θέσεις όπως ο Rosberg. Σε τρείς βδομάδες ο επόμενος αγώνας και εκεί περιμένουμε τις πρώτες σημαντικές αναβαθμίσεις των ομάδων.
Για να δούμε μέχρι τώρα τι έχουμε δεί..

McLaren
Η ΜcLaren αγώνα με τον αγώνα γίνεται ακόμα καλύτερη και έχει φτάσει στα ίσα σχεδόν την Red Bull. Από τι φαίνεται φέτος θα είναι βασικός διεκδικητής και με το… περίεργο προσπέρασμα του Hamilton στον Button φαίνεται ότι πήρε στα σοβαρά τον τίτλο και δεν αφήνει τους οδηγούς της να παίξουν αλλά προσπαθεί από νωρίς να δώσει προβάδισμα στον έναν για να μην χάνονται βαθμοί στην μεταξύ τους μάχη.
Δεν θα εκπλαγούμε αν στο τέλος δούμε τον Hamilton να μάχεται για τον τίτλο.

Red Bull
Πλέον ξέρουν και αυτοί ότι η περσινή κυριαρχία έχει χαθεί και με προβλήματα στο ξεκίνημα κυρίως στο KERS φαίνεται να χάνουν και λίγο έδαφος. Έχουν αρκετές μέρες όμως να διορθώσουν τις αδυναμίες τους και οι απώλειες ήταν πολύ μικρές μέχρι τώρα. Ο Vettel κρατάει όσο μπορεί τις πρώτες θέσεις και δεν έχει χάσει την πρωτοπορία του στην Βαθμολογία των οδηγών με ένα μικρό προβάδισμα που επιτρέπει στην ομάδα να κερδίσει και λίγο χρόνο για τις… επιδιορθώσεις.
Ο Webber έκανε ένα πολύ καλό αγώνα που από 18ος κατάφερε να φτάσει στο βάθρο με έξυπνη στρατηγική και μαχητική οδήγηση.

Ferrari
Μας εξέπληξε στον πρώτο αγώνα μιας και την περιμέναμε πιο δυνατή, αλλά και μέχρι τώρα δεν έδειξε να είχε συμβεί κάτι, απλά δεν «πήγαινε». Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, μιας και όλα της τα συστήματα δουλεύουν, επικεντρώνουν το πρόβλημα στην αεροδυναμική τους και στις κακές θέσεις που παίρνουν στις κατατακτήριες.
Ο Massa βρίσκεται σε καλή φόρμα και στους δύο από τους τρείς αγώνες βρέθηκε μπροστά από τον Alonso.

Lotus Renault
Σε αυτό τον αγώνα δεν είδαμε την Lotus των δύο πρώτων αγώνων. Η έκπληξη ήταν η καλύτερη απόδοση στα ίσα του Petrov απέναντι στον Heindfeld και αρχίζω να πιστεύω πως βιαστήκαμε να τον κρίνουμε. Πλέον τρέχει σε ίδια σιρκουί που τα γνωρίζει και δείχνει πιο αποτελεσματικός. Πιθανόν να ήταν η ευχάριστη έκπληξη της χρονιάς αλλά δεν μπορεί να προλάβει τον ανταγωνισμό που δείχνει να την έχει προλάβει.

Mercedes GP
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω.. εκει που ο Ross Brawn έλεγε ότι δεν θα δούμε βελτίωση πριν το γραντ πρι της Τουρκίας σε αυτό τον αγώνα είδαμε μια ομάδα η οποία σε κάποια φάση με πιο έμπειρο οδηγό θα μπορούσε να πάρει ακόμα και την νίκη στα ίσα. Ο Schumacher κατάφερε να κερδίσει 6 θέσεις και όχι τυχαία αλλά με δυναμική του μονοθέσιου και καλή στρατηγική, ενώ ο Rosberg βρέθηκε από την 4η θέση στην πρώτη για πολλούς γύρους χωρίς να απειλείτε από τις Red Bull Και τις McLaren, αλλά λίγο η  λάθος στρατηγική, λίγο τα οδηγικά του λάθη λόγο πίεσης τον έριξαν ξανά πίσω στην 5η θέση. Παρά το κακό αποτέλεσμα, η ομάδα έδειξε ότι μπορεί και αν λύσει τα μικροπροβλήματα θα μπορέσει να δεί τα βάθρα που επιθυμεί.

Από κει και πίσω όπως είπα η Lotuw Renault φάνηκε κάπως πεσμένη αλλά πεσμένη φάνηκε και η Sauber με αξιοπρόσεκτο τον Perez που κάνει πολύ καλές εμφανίσεις..
Αρκετά πίσω σε σχέση με πέρσι οι Force India και Williams δεν νομίζω να διεκδικήσουν και πολλά φέτος με την Toro Roso να βρίσκεται ανάμεσά τους… και στο τέλος οι 3 ομάδες που θα έλεγα ότι η Lotus πάει να ξεχωρίσει αλλά σε αυτό τον αγώνα δεν με ενθουσίασε ενώ αντίθετα η HRT … τερμάτισε επιτέλους έναν αγώνα.
 3 Εβδομάδες τωρα θα  ηρεμίσουμε και θα περάσουμε καλά το Πασχα, αλλά από τον αγώνα της Τουρκίας ίσως , με προπομπό τον προηγούμενο αγώνα, να δούμε αγώνες που δεν έχουμε ξαναδεί στην F1… Καλό Πάσχα σε όλους !

19-4-2011
Κώστας Κ.

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa