Η καριέρα του ανά σεζόν:
Σεζόν | Μονοθέσιο | Θέση | Βαθμοί | Νίκες | Poles | 1996 | Minardi-Ford M195B | 19η | 0 | - | - | 1997 | Jordan-Peugeot 197 | 8η | 20 | - | - | 1998 | Benetton-Playlife B198 | 9η | 16 | - | 1 | 1999 | Benetton-Playlife B199 | 9η | 13 | - | - | 2000 | Benetton-Playlife B200 | 6η | 18 | - | - | 2001 | Benetton-Renault B201 | 11η | 8 | - | - | 2002 | Jordan-Honda EJ12 | 11η | 7 | - | - | 2003 | Jordan-Ford EJ13 | 12η | 12 | 1 | - | 2004 | Sauber-Petronas C23 | 11η | 22 | - | - | 2005 | Renault R25 | 5η | 58 | 1 | 1 | 2006 | Renault R26 | 4η | 72 | 1 | 1 | 2007 | Renault R27 | 8η | 21 | - | - | 2008 | Force India-Ferrari VJM01 | 19η | 0 | - | - | 2009 | Force India-Ferrari VJM02 Ferrari F60 | 15η | 8 | - | 1 |
Η πορεία του Φιζικέλα στην F1: 2009 Κάνει την σούπερ έκπληξη στο Σπα, χαρίζοντας στην Force India την πρώτη της pole position, αλλά και τους πρώτους της βαθμούς με την δεύτερη θέση του στον αγώνα. Αμέσως μετά μετακινείται στην Ferrari ως αντικαταστάτης του τραυματία Φελίπε Μάσα, χωρίς να καταφέρει να πάρει ούτε έναν βαθμό ως το τέλος της σεζόν. 2008 Δεν καταφέρνει να πάρει ούτε έναν βαθμό για πρώτη φορά μετά το 1996, την παρθενική του σεζόν στην F1. Παρόλα αυτά, παραμένει στην Force India για το 2009. 2007 Το μονοθέσιο της Renault μένει αρκετά πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό και το καλύτερο αποτέλεσμά του είναι μια τέταρτη θέση στον Μονακό. Στο δεύτερο μισό της σεζόν υστερεί σε απόδοση σε σχέση με τον πρωτοεμφανιζόμενο team mate του, Χάικι Κοβαλάινεν και έτσι το τέλος του 2007 τον βρίσκει χωρίς ομάδα. Τελικά, υπογράφει με την Force India. 2006 Εχει μόλις μία νίκη την ώρα που ο Αλόνσο μετράει επτά, παρόλα αυτά παίζει και πάλι σημαντικό ρόλο στην επιτυχημένη υπεράσπιση του τίτλου της Renault στους κατασκευαστές. Τερματίζει τέταρτος στο πρωτάθλημα οδηγών. 2005 Μετακινείται στην Renault και κάνει ονειρικό ξεκίνημα στη σεζόν, με pole position και νίκη στην Αυστραλία. Στην συνέχεια όμως επισκιάζεται από τον team mate του, Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος κατακτάει το πρωτάθλημα οδηγών. Πάντως, με συνολικά έξι βάθρα βοηθάει την ομάδα να πάρει τον τίτλο στους κατασκευαστές, ενώ τερματίζει στην πέμπτη θέση της τελικής βαθμολογίας στους οδηγούς. 2004 Κάνει πολύ σταθερή χρονιά με την Sauber, έχοντας μόλις μία εγκατάλειψη, ενώ βαθμολογείται σε εννιά αγώνες στον δρόμο προς την 11η θέση του πρωταθλήματος. 2003 Φτάνει στην κατάκτηση της πρώτης νίκης της καριέρας του στην Βραζιλία, παρότι δεν ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών! Κι αυτό γιατί όταν διακόπηκε οριστικά η κούρσα, οι αγωνοδίκες έκριναν ότι στην πρωτοπορία ήταν ο Κίμι Ράικονεν και όχι αυτός. Μερικές μέρες μετά όμως, η FIA άλλαξε απόφαση και έδωσε τη νίκη στον ιταλό. Δεν είναι ανταγωνιστικός αλλού και έτσι δίνει από νωρίς τα χέρια με την Sauber για το 2004. 2002 Επιστρέφει στην Jordan και τερματίζει στην 11η θέση του πρωταθλήματος 2001 Η τρίτη θέση στον Βέλγιο είναι το highlight της τελευταίας του σεζόν με την Benetton. 2000 Η καλύτερή του χρονιά στην Benetton. Βγαίνει έκτος στην τελική βαθμολογία των οδηγών, μετρώντας μία δέυτερη θέση στην Βραζιλία και άλλα δύο πόντιουμ σε Μονακό και Καναδά. 1999 Παραμένει στην ιταλική ομάδα και παίρνει ξανά την ένατη θέση του πρωταθλήματος, έχοντας μία δεύτερη θέση στον Καναδά. 1998 Μετακινείται στην Benetton, με τον οποία κατακτάει την πρώτη pole position της καριέρας του. Με δύο παρουσίες στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, τερματίζει στην ένατη θέση της τελικής κατάταξης. 1997 Τερματίζει στην όγδοη θέση του πρωταθλήματος οδηγών στην πρώτη του πλήρη σεζόν στην F1, έχοντας μια δεύτερη θέση στο Βέλγιο. 1996 Εχοντας κάνει τεστ με την Ferrari, εξασφαλίζει μια αγωνιστική θέση στην Minardi. Τρέχει σε οκτώ GP και οι εμφανίσεις του πείθουν τους ανθρώπους της Jordan να του προσφέρουν συμβόλαιο συνεργασίας. |