1 Ιαν 2009

Giancarlo Fisichella


Ημερ. Γεν.:14/1/1973
Χώρα:Ιταλία
Websitehttp://www.giancarlofisichella.com/
Συμμετοχές σε GP:231
Νίκες:3
Pole positions:4
Παρουσίες στο βάθρο:19
Βαθμοί:275
Παγκόσμια πρωταθλήματα:-
Ντεμπούτο στην F1:GP Αυστραλίας 1996
Πρώτη νίκη στην F1:GP Βραζιλίας 2003

Η καριέρα του ανά σεζόν:

Σεζόν Μονοθέσιο Θέση Βαθμοί Νίκες Poles
1996 Minardi-Ford M195B 19η 0 - -
1997 Jordan-Peugeot 197 20 - -
1998 Benetton-Playlife B198 16 - 1
1999 Benetton-Playlife B199 13 - -
2000 Benetton-Playlife B200 18 - -
2001 Benetton-Renault B201 11η 8 - -
2002 Jordan-Honda EJ12 11η 7 - -
2003 Jordan-Ford EJ13 12η 12 1 -
2004 Sauber-Petronas C23 11η 22 - -
2005 Renault R25 58 1 1
2006 Renault R26 72 1 1
2007 Renault R27 21 - -
2008 Force India-Ferrari VJM01 19η 0 - -
2009 Force India-Ferrari VJM02
Ferrari F60
15η 8 - 1






















Η πορεία του Φιζικέλα στην F1:

2009
Κάνει την σούπερ έκπληξη στο Σπα, χαρίζοντας στην Force India την πρώτη της pole position, αλλά και τους πρώτους της βαθμούς με την δεύτερη θέση του στον αγώνα. Αμέσως μετά μετακινείται στην Ferrari ως αντικαταστάτης του τραυματία Φελίπε Μάσα, χωρίς να καταφέρει να πάρει ούτε έναν βαθμό ως το τέλος της σεζόν.
2008
Δεν καταφέρνει να πάρει ούτε έναν βαθμό για πρώτη φορά μετά το 1996, την παρθενική του σεζόν στην F1. Παρόλα αυτά, παραμένει στην Force India για το 2009.
2007
Το μονοθέσιο της Renault μένει αρκετά πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό και το καλύτερο αποτέλεσμά του είναι μια τέταρτη θέση στον Μονακό. Στο δεύτερο μισό της σεζόν υστερεί σε απόδοση σε σχέση με τον πρωτοεμφανιζόμενο team mate του, Χάικι Κοβαλάινεν και έτσι το τέλος του 2007 τον βρίσκει χωρίς ομάδα. Τελικά, υπογράφει με την Force India.
2006
Εχει μόλις μία νίκη την ώρα που ο Αλόνσο μετράει επτά, παρόλα αυτά παίζει και πάλι σημαντικό ρόλο στην επιτυχημένη υπεράσπιση του τίτλου της Renault στους κατασκευαστές. Τερματίζει τέταρτος στο πρωτάθλημα οδηγών.
2005
Μετακινείται στην Renault και κάνει ονειρικό ξεκίνημα στη σεζόν, με pole position και νίκη στην Αυστραλία. Στην συνέχεια όμως επισκιάζεται από τον team mate του, Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος κατακτάει το πρωτάθλημα οδηγών. Πάντως, με συνολικά έξι βάθρα βοηθάει την ομάδα να πάρει τον τίτλο στους κατασκευαστές, ενώ τερματίζει στην πέμπτη θέση της τελικής βαθμολογίας στους οδηγούς.
2004
Κάνει πολύ σταθερή χρονιά με την Sauber, έχοντας μόλις μία εγκατάλειψη, ενώ βαθμολογείται σε εννιά αγώνες στον δρόμο προς την 11η θέση του πρωταθλήματος.
2003
Φτάνει στην κατάκτηση της πρώτης νίκης της καριέρας του στην Βραζιλία, παρότι δεν ανεβαίνει στο βάθρο των νικητών! Κι αυτό γιατί όταν διακόπηκε οριστικά η κούρσα, οι αγωνοδίκες έκριναν ότι στην πρωτοπορία ήταν ο Κίμι Ράικονεν και όχι αυτός. Μερικές μέρες μετά όμως, η FIA άλλαξε απόφαση και έδωσε τη νίκη στον ιταλό. Δεν είναι ανταγωνιστικός αλλού και έτσι δίνει από νωρίς τα χέρια με την Sauber για το 2004.
2002
Επιστρέφει στην Jordan και τερματίζει στην 11η θέση του πρωταθλήματος
2001
Η τρίτη θέση στον Βέλγιο είναι το highlight της τελευταίας του σεζόν με την Benetton.
2000
Η καλύτερή του χρονιά στην Benetton. Βγαίνει έκτος στην τελική βαθμολογία των οδηγών, μετρώντας μία δέυτερη θέση στην Βραζιλία και άλλα δύο πόντιουμ σε Μονακό και Καναδά.
1999
Παραμένει στην ιταλική ομάδα και παίρνει ξανά την ένατη θέση του πρωταθλήματος, έχοντας μία δεύτερη θέση στον Καναδά.
1998
Μετακινείται στην Benetton, με τον οποία κατακτάει την πρώτη pole position της καριέρας του. Με δύο παρουσίες στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, τερματίζει στην ένατη θέση της τελικής κατάταξης.
1997
Τερματίζει στην όγδοη θέση του πρωταθλήματος οδηγών στην πρώτη του πλήρη σεζόν στην F1, έχοντας μια δεύτερη θέση στο Βέλγιο.
1996
Εχοντας κάνει τεστ με την Ferrari, εξασφαλίζει μια αγωνιστική θέση στην Minardi. Τρέχει σε οκτώ GP και οι εμφανίσεις του πείθουν τους ανθρώπους της Jordan να του προσφέρουν συμβόλαιο συνεργασίας.

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa