1 Ιαν 2009

PANASONIC TOYOTA RACING


Αυτοκίνητο:Toyota TF109
Κινητήρας:Toyota RVX-09
Ελαστικά:Bridgestone
Οδηγοί: 9. Γιάρνο Τρούλι
10. Τίμο Γκλοκ
Πρώτη χρονιά στην F1:2002
Βάση:Κολονία, Γερμανία
Επίσημο site:www.toyota-f1.com
Επικεφαλής:Ταντάσι Γιαμασίνα
Τεχνικός Διευθυντής:Πασκάλ Βασελόν
Δοκιμαστές:Καμούι Κομπαγιάσι
Συμμετοχές σε GP:123
Νίκες:-
Pole positions:2
Ταχύτεροι γύροι:1
Πρώτη Νίκη στην F1:-
Τίτλοι οδηγών:-
Τίτλοι κατασκευαστών:-

Η πορεία της Toyota στην F1

2008
Η TF108 έχει πολύ βελτιωμένη απόδοση σε σχέση με την προκάτοχό της, επιτρέποντας στην ομάδα να πανηγυρίσει το πρώτο της πόντιουμ μετά το 2006, ενώ ο νεοφερμένος Τίμο Γκλοκ αποδεικνύεται άξιος team mate του βετεράνου Γιάρνο Τρούλι. Τερματίζει στην πέμπτη θέση με 56 βαθμούς.
2007
Αλλη μία απογοητευτική χρονιά για την Toyota, που δεν καταφέρνει να μαζέψει περισσότερους από 13 βαθμούς, τερματίζοντας πίσω από την Williams, την οποία προμηθεύει με κινητήρες, στην τελική βαθμολογία των κατασκευαστών. Τέλος εποχής για τον Ραλφ Σουμάχερ, ο οποίος με τη λήξη της σεζόν αποχωρεί μετά από τρία χρόνια.
2006
Τα χαμόγελα διαδέχθηκε ο προβληματισμός. Παίρνει λιγότερους από τους μισούς βαθμούς σε σχέση με το 2005 και καταλήγει έκτη στην τελική κατάταξη. Δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στα Bridgestone στην αρχή της χρονιάς, όταν και αποχωρεί ο τεχνικός διευθυντής Μάικ Γκασκόιν. Μοναδική αναλαμπή, η τρίτη θέση του Ραλφ Σουμάχερ στην Αυστραλία.
2005
Δείχνει για πρώτη φορά το καλό της πρόσωπο, με δύο poles και πέντε βάθρα, που την φέρνουν στην τέταρτη θέση στους κατασκευαστές, λίγο πίσω από την Ferrari. Η καλύτερή της παρουσία ήρθε στο Μπαχρέιν, με τον Γιάρνο Τρούλι δεύτερο και τον Ραλφ Σουμάχερ τέταρτο.
2004
Αλλη μια άσχημη χρονιά, που την βρίσκει στην όγδοη θέση. Μετά τη Γερμανία, η ομάδα αντικαθιστά τον Κριστιάνο ντα Μάτα με τον Ρικάρντο Ζόντα. Παράλληλα, ανακοινώνει την πρόσληψη του Γιάρνο Τρούλι για το 2005. Ο ιταλός, που λύνει κοινή συναινέσει τη συνεργασία του με την Renault, κάνει νωρίτερα το ντεμπούτο του με την Toyota, οδηγώντας στους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς.
2003
Παρά το γεγονός ότι διαθέτει τεράστιο μπάτζετ, η πρόοδος είναι μικρή. Ολοκληρώνει τη χρονιά στην όδγοη θέση, με καλύτερα αποτελέσματά της την πέμπτη και την έκτη θέση στην Γερμανία.
2002
H ομάδα κάνει το ντεμπούτο της στο πρωτάθλημα. Συγκεντρώνει μόλις δύο βαθμούς και ανακοινώνει ότι στο τέλος της σεζόν οι Αλαν ΜακΝις και Μίκα Σάλο αποχωρούν.
2001
Το πρώτο μονοθέσιο δοκιμών παρουσιάζεται στην γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ.
2000
Δημιουργείται η ομάδα της Toyota, η οποία στεγάζεται σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις στην Κολωνία. Κατασκευάζεται ο πρώτος V10 κινητήρας της Toyota προδιαγραφών F1.

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa