Η πορεία της Toyota στην F1 2008 Η TF108 έχει πολύ βελτιωμένη απόδοση σε σχέση με την προκάτοχό της, επιτρέποντας στην ομάδα να πανηγυρίσει το πρώτο της πόντιουμ μετά το 2006, ενώ ο νεοφερμένος Τίμο Γκλοκ αποδεικνύεται άξιος team mate του βετεράνου Γιάρνο Τρούλι. Τερματίζει στην πέμπτη θέση με 56 βαθμούς. 2007 Αλλη μία απογοητευτική χρονιά για την Toyota, που δεν καταφέρνει να μαζέψει περισσότερους από 13 βαθμούς, τερματίζοντας πίσω από την Williams, την οποία προμηθεύει με κινητήρες, στην τελική βαθμολογία των κατασκευαστών. Τέλος εποχής για τον Ραλφ Σουμάχερ, ο οποίος με τη λήξη της σεζόν αποχωρεί μετά από τρία χρόνια. 2006 Τα χαμόγελα διαδέχθηκε ο προβληματισμός. Παίρνει λιγότερους από τους μισούς βαθμούς σε σχέση με το 2005 και καταλήγει έκτη στην τελική κατάταξη. Δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στα Bridgestone στην αρχή της χρονιάς, όταν και αποχωρεί ο τεχνικός διευθυντής Μάικ Γκασκόιν. Μοναδική αναλαμπή, η τρίτη θέση του Ραλφ Σουμάχερ στην Αυστραλία. 2005 Δείχνει για πρώτη φορά το καλό της πρόσωπο, με δύο poles και πέντε βάθρα, που την φέρνουν στην τέταρτη θέση στους κατασκευαστές, λίγο πίσω από την Ferrari. Η καλύτερή της παρουσία ήρθε στο Μπαχρέιν, με τον Γιάρνο Τρούλι δεύτερο και τον Ραλφ Σουμάχερ τέταρτο. 2004 Αλλη μια άσχημη χρονιά, που την βρίσκει στην όγδοη θέση. Μετά τη Γερμανία, η ομάδα αντικαθιστά τον Κριστιάνο ντα Μάτα με τον Ρικάρντο Ζόντα. Παράλληλα, ανακοινώνει την πρόσληψη του Γιάρνο Τρούλι για το 2005. Ο ιταλός, που λύνει κοινή συναινέσει τη συνεργασία του με την Renault, κάνει νωρίτερα το ντεμπούτο του με την Toyota, οδηγώντας στους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς. 2003 Παρά το γεγονός ότι διαθέτει τεράστιο μπάτζετ, η πρόοδος είναι μικρή. Ολοκληρώνει τη χρονιά στην όδγοη θέση, με καλύτερα αποτελέσματά της την πέμπτη και την έκτη θέση στην Γερμανία. 2002 H ομάδα κάνει το ντεμπούτο της στο πρωτάθλημα. Συγκεντρώνει μόλις δύο βαθμούς και ανακοινώνει ότι στο τέλος της σεζόν οι Αλαν ΜακΝις και Μίκα Σάλο αποχωρούν. 2001 Το πρώτο μονοθέσιο δοκιμών παρουσιάζεται στην γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ. 2000 Δημιουργείται η ομάδα της Toyota, η οποία στεγάζεται σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις στην Κολωνία. Κατασκευάζεται ο πρώτος V10 κινητήρας της Toyota προδιαγραφών F1. |