Η καριέρα του ανά σεζόν:
Σεζόν | Μονοθέσιο | Θέση | Βαθμοί | Νίκες | Poles | 2000 | Prost-Peugeot AP03 | 20η | 0 | - | - | 2001 | Sauber-Petronas C20 | 8η | 12 | - | - | 2002 | Sauber-Petronas C21 | 10η | 7 | - | - | 2003 | Sauber-Petronas C22 | 14η | 6 | - | - | 2004 | Jordan-Ford EJ14 | 18η | 3 | - | - | 2005 | Williams-BMW FW27 | 11η | 28 | - | 1 | 2006 | BMW Sauber F1.06 | 9η | 23 | - | - | 2007 | BMW Sauber F1.07 | 5η | 61 | - | - | 2008 | BMW Sauber F1.08 | 6η | 60 | - | - | 2009 | BMW Sauber F1.09 | 13η | 19 | - | - | Η πορεία του Χάιντφελντ στην F1: 2009 Ανεβαίνει στο βάθρο στον αγώνα της Μαλαισίας μέσα σε ανάμικτες συνθήκες, αλλά στη συνέχεια μένει συνεχώς εκτός 8άδας, καθώς η F1.09 υστερεί σημαντικά σε ρυθμό έναντι του ανταγωνισμού. Τα πράγματα καλυτερεύουν στο δεύτερο μισό της χρονιάς και με τέσσερις ακόμα τερματισμούς εντός βαθμών, ανεβάζει την τελική συγκομιδή του στο 19. 2008 Είναι πιο γρήγορος και πιο σταθερός από ποτέ στους αγώνες, με τέσσερα πόντιουμ και καμία εγκατέλειψη, αλλά η ασταθής απόδοσή του στις κατατακτήριες δοκιμές τον αφήνει στην σκιά του Ρόμπερτ Κούμπιτσα, τερματίζοντας στην έκτη θέση του πρωταθλήματος έναντι της τέταρτης του πολωνού team mate του. Παραμένει στην BMW Sauber για το 2009. 2007 Εντυπωσιάζει με τη σταθερότητά του, καθώς βαθμολογείται σε 14 κούρσες για να γίνει ο "best of the rest" οδηγός του πρωταθλήματος πίσω από τους πιλότους της Ferrari και της McLaren. Ανάμεσα στα επιτεύγματά του, μια δεύτερη θέση στον Καναδά και μια τρίτη στην Ουγγαρία. 2006 Η BMW Sauber δείχνει αρκετά ανταγωνιστική, επιτρέποντάς του να πάρει την ένατη θέση της τελικής βαθμολογίας στους οδηγούς. Η άφιξη του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στη θέση του Ζακ Βιλνέβ μετά το μέσο της χρονιάς φαίνεται να τον αναζωογονεί, καθώς χαρίζει στην BMW το πρώτο της πόντιουμ στην Ουγγαρία. 2005 Κατακτάει την πρώτη του pole position στο Νίρμπουργκρινγκ, ενώ ανεβαίνει στην δεύτερη θέση του βάθρου στο Μονακό, κλέβοντας τη δόξα από τον team mate του, Μαρκ Ουέμπερ. Χάνει τους τελευταίους πέντε αγώνες λόγω τραυματισμού, ενώ στο τέλος της σεζόν ακολουθεί την BMW στη νέα εργοστασιακή ομάδα. 2004 Οδηγεί για την Jordan, με τελικό απολογισμό μόλις τρεις βαθμούς. Τα καλά νέα είναι ότι υπογράφει με την Williams για το 2005. 2003 Στην τελευταία του χρονιά με την ελβετική ομάδα μαζεύει έξι βαθμούς, ενώ έχει τρεις θέσεις μέσα στην 10άδα στις κατατακτήριες δοκιμές. 2002 Παίρνει την 10η θέση στο πρωτάθλημα, έχοντας μία τέταρτη, μία πέμπτη και δύο έκτες θέσεις, ξανά με Sauber. 2001 Μετακινείται στην Sauber, με την οποία συγκεντρώνει 12 βαθμούς και τερματίζει όγδοος στο πρωτάθλημα οδηγών. 2000 Κάνει ντεμπούτο στην F1 με την Prost, χωρίς να βαθμολογηθεί. |