29 Απρ 2008

Kimi ο ..άπληστος

Βλέποντας ο Kimi Raikonen ότι πλέον ο πιο πιθανός αντίπαλος του είναι μόνο… ο ομοσταυλός του Massa είπε να ξεκαθαρίσει και οποιαδήποτε αμφιβολία εντός ομάδος για το ποιος είναι ο «πρωτος».

Κούρεψε λοιπόν το μαλλί αλλά Commandos και πήγε στην Ισπανία παίρνοντας ….ότι ήταν διαθέσιμο. Πρωτοπόρος στις ελεύθερες δοκιμές την Παρασκευή, Pole Position , ταχύτερος γύρος και φυσικά.. νίκη. Από κει και πέρα λοιπόν οποιαδήποτε αμφισβήτηση είναι απλά … λόγια να λέμε!

Σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από το ατύχημα του Kovalainen και την απογοήτευση των Ισπανών, η Ferrari, με μια καλά μελετημένη στρατηγική, επικράτησε, με περισσότερη προσπάθεια απ’ όση κατέβαλε στους προηγούμενους αγώνες, καταλαμβάνοντας για πρώτη φορά φέτος την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. O Kimi Raikkonen με τη νίκη του επέκτεινε τη βαθμολογική διαφορά του από τον Lewis Hamilton που συμπλήρωσε το βάθρο, με τον Robert Kubica να τον ακολουθεί από κοντά. O Mark Webber σημείωσε και άλλους βαθμούς με μια πολύ καλή εμφάνιση, ενώ ο Jenson Button χάρισε τους πρώτους φετινούς βαθμούς στη Honda.

Η πιο σημαντική είδηση του Iσπανικού Grand Prix ωστόσο, είναι το γεγονός ότι ο Heikki Kovalainen δεν έχει κανένα τραυματισμό πέραν μιας ελαφριάς διάσεισης, έπειτα από τη σφοδρή σύγκρουσή του στα προστατευτικά ελαστικά της στροφής Campsa στον 22ο γύρο. Το ατύχημα του Φινλανδού προκλήθηκε σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, από μια πέτρα, ή κάποιο άλλο αντικείμενο που εισχώρησε μεταξύ της ζάντας και του ελαστικού, προκαλώντας την αστοχία της ζάντας και κατά συνέπεια του ελαστικού, αφήνοντας τη McLaren ακυβέρνητη με 200 χ.α.ώ... Ο Kovalainen μεταφέρθηκε (έχοντας ανακτήσει τις αισθήσεις του, τις οποίες έχασε κατά την πρόσκρουση των 22 G και διάρκειας 1 δεκάτου του δευτερολέπτου) πρώτα στο ιατρικό κέντρο της πίστας και έπειτα σε νοσοκομείο για προληπτικές εξετάσεις καθώς το μόνο παράπονό του ήταν ένα χτύπημα στον αγκώνα, εντούτοις θα διανυκτερεύσει σε αυτό σήμερα. Το πιο πιθανό είναι ότι ο Κοvalainen θα είναι ικανός να συμμετάσχει στο Grnad Prix της Τουρκίας σε δυο εβδομάδες.

Η Ferrari επικράτησε ολοκληρωτικά (συγκεντρώνοντας το μέγιστο δυνατό σύνολο βαθμών για δεύτερο συνεχή αγώνα), καταλαμβάνοντας τις δυο πρώτες θέσεις μέχρι την πρώτη στροφή, καθώς ο Felipe Massa με μια εκπληκτική εκκίνηση πέρασε εμπρός από τον Fernando Alonso και βρέθηκε στο πλάι του team mate του (από την εξωτερική). Ο Βραζιλιάνος δε ρίσκαρε φυσικά στην πρώτη στροφή και ο Raikkonen παρέμεινε επικεφαλής. Ο Φινλανδός δεν διέπραξε κανένα λάθος και πήρε τη νίκη διατηρώντας μια απόσταση περίπου 3 δευτερολέπτων από τον Massa, ο οποίος ανεφοδιάστηκε και τις δυο φορές ένα γύρο νωρίτερα από την άλλη Ferrari. Ο Raikkonen τόνισε στη συνέντευξη Τύπου ότι θα μπορούσε να πάει ταχύτερα αν χρειαζόταν, αποκαλύπτωντας και πάλι ότι ούτε αυτή τη φορά η Ferrari επέδειξε το πλήρες δυναμικό της, αλλά απλά όσο χρειαζόταν για να νικήσει. Ο Φινλανδός, καθυστέρησε λίγο να βγει από το pit της ομάδας του στο δεύτερο ανεφοδιασμό του, καθώς την ίδια στιγμή εισέρχονταν οι Hamilton και Kovalainen στο pit lane (και το box της Ferrari είναι το πρώτο). Το συμβάν δεν άλλαξε το αποτέλεσμα, αλλά μείωσε τη διαφορά από τον Massa, την οποία ο Raikkonen επανέφερε έπειτα στα 3 δευτερόλεπτα.

H ιταλική ομάδα, γνωρίζοντας ότι υστερεί λίγο στις κατατακτήριες δοκιμές, αποφάσισε να εφοδιάσει τα μονοθέσιά της με ελάχιστα λιγότερα καύσιμα το Σάββατο. Με αυτό τον τρόπο, κατάφερε να παραταχθεί στις θέσεις 1 και 3 της εκκίνησης, σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική περίοδο κατατακτήριων δοκιμών, νικώντας τον αγώνα χάρις στον ανώτερο ρυθμό που επιδεικνύει σε αυτόν η F2008, η οποία ήταν και ιδιαίτερα ευγενική στην πιο μαλακή (μέση) γόμα, που αποτελούσε την ιδανική επιλογή σήμερα.

Ο Fernando Alonso έκανε έναν καλό αγώνα μέχρις ότου ο κινητήρας της Renault στην πλάτη του παραδώσει το πνεύμα. Αν και η επίδοση του Σαββάτου οφειλόταν σε ελάχιστα ελαφρύτερο φορτίο καυσίμου, η Renault δείχνει να έχει βελτιωθεί αρκετά για να τον φέρει πιο κοντά στη μάχη της κορυφής, αν και όχι απόλυτα μέσα σε αυτήν.

Ο Lewis Hamilton επίσης πραγματοποίησε μια πολύ καλή εκκίνηση, διασχίζοντας ολόκληρο το πλάτος της πίστας, για να πάρει την εσωτερική για την πρώτη στροφή και μαζί της την 4η θέση από τον Robert Kubica, με την BMW Sauber να αποτυγχάνει να εντυπωσιάσει στην εκκίνηση για μια ακόμη φορά. Έπειτα από το pit stop του Alonso αυτή έγινε τρίτη και όταν η δεύτερη περίοδος αυτοκίνητου ασφάλειας (έπειτα από το ατύχημα του Kovalainen. Η πρώτη εκτυλίχθηκε στους αρχικούς γύρους, έπειτα από την σύγκρουση Sutil-Vettel) εκμηδένισε τις διαφορές, ο Hamilton μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό των Ferrari, αλλά δεν είχε τη δυνατότητα να τις πιέσει. Ο Hamilton κατάφερε να ασκήσει λίγη πίεση στον Massa στους τελευταίους γύρους, όπου οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποιούσαν τη σκληρή γόμα, η οποία έδειχνε να ταιριάζει καλύτερα στο πιο απαιτητικό από τα ελαστικά του σασί της McLaren.

Παράλληλα, ο Robert Kubica είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει το ρυθμό του Hamilton χωρίς όμως να μπορεί να του ασκήσει πίεση. Με παρόμοιο ρυθμό και ίδια στρατηγική, ο Πολωνός δεν είχε ελπίδες να επανακτήσει τη θέση στο βάθρο και για πρώτη φορά φέτος, η BMW Sauber δεν είδε πιλότο της σε αυτό. Στην άλλη πλευρά του γκαράζ της, ο αγώνας του Nick Heidfeld καταστράφηκε από τον κανονισμό που θέλει το pit lane κλειστό κατά τους αρχικούς γύρους περιόδου αυτοκινήτου, ασφάλειας, όταν εξαντλήθηκαν τα καύσιμά του και αναγκάστηκε να «παραβιάσει» τον κόκκινο σηματοδότη, που συνεπάγεται ποινή στάσης 10 δευτερολέπτων στα pits, την οποία δεν είχε το δικαίωμα να πραγματοποιήσει κατά τη διάρκεια του pit stop. O Γερμανός είχε μια εντυπωσιακή μάχη με τον Giancarlo Fisichella, η οποία κατέληξε σε ένα θεαματικό προσπέρασμα με την BMW Sauber να περνάει εμπρός από την εξωτερική στην πρώτη στροφή.

O Mark Webber έπειτα από μια όχι ιδανική εκκίνηση (έχασε μια θέση από τον Heidfeld), πραγματοποίησε ένα δυνατό αγώνα, επωφελήθηκε από τις εγκαταλείψεις εμπρός του και σημείωσε το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα της Red Bull, με την 5η θέση στην οποία τερμάτισε. Ο David Coulthard κατέστρεψε (αλλά και ξεκίνησε, καθώς είχε την επαφή με τον Sutil που προκάλεσε το τετ-α-κέ του Γερμανού στον πρώτο γύρο και κατά συνέπεια τη σύγκρουσή του με τον Vettel) και πάλι τον αγώνα του με σύγκρουση, η αυτή τη φορά με τον Timo Glock (ο οποίος στράβωσε την εμπρός αεροτομή του). Οι αγωνοδίκες ερεύνησαν το συμβάν που προκάλεσε τη δεύτερη αστοχία ελαστικού της ημέρας και ανάγκασε το Σκοτσέζο να μπει στα pits και να τερματίσει προτελευταίος επικρατώντας σε μια σκληρή μάχη με τον Takuma Sato (ο οποίος είχε φτάσει ως την 9η θέση κάποια στιγμή, παρά το τραυματισμένο ρύγχος της Super Aguri), αποφάσισαν να μην επιβάλλουν κάποια ποινή.

Παρά το γεγονός ότι επειδή η Honda είχε επιλέξει να ανεφοδιάσει τους πιλότους της αργότερα από τους περισσότερους, γεγονός που σήμαινε ότι η διακοπή του αυτοκινήτου ασφάλειας δεν ήταν ότι το καλύτερο για τη στρατηγική, ο Jenson Button κατάφερε με σταθερότητα στους χρόνους του να φτάσει ως την 6η θέση και να σημειώσει τους πρώτους φετινούς βαθμούς τόσο για τον ίδιο όσο και για την ομάδα. Ο αγώνας του Rubens Barrichello καταστράφηκε στο pit lane, όταν ο Giancarlo Fisichella ολοκληρώνοντας και αυτός το δικό του ανεφοδιασμό βγήκε ακριβώς εμπρός στο Βραζιλιάνο. Αποτέλεσμα ήταν η καταστροφή της εμπρός αεροτομής της Honda, την οποία ο Barrichello κατάφερε να ξαναφέρει στα pits, όπου διαπιστώθηκε ότι το αμάξωμα είχε υποστεί υπερβολικές ζημιές για να μπορέσει ο Βραζιλιάνος να συνεχίσει τον αγώνα.

Ο Kazuki Nakajima επίσης έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα σήμερα, ακολουθώντας πάντοτε από κοντά τον team mate του και καταλήγοντας 7ος στον τερματισμό προσθέτοντας δυο ακόμα βαθμούς στη συγκομιδή του και αποφεύγοντας τα λάθη που είχαν χαρακτηρίσει τις μέχρι στιγμής εμφανίσεις του. Ο Ιάπωνας κατάφερε να βρει το ιδανικό στήσιμο για το καινούργιο αεροδυναμικό πακέτο της Williams, το οποίο υιοθέτησε στη συνέχεια και ο Nico Rosberg. O Γερμανός έκανε εκπληκτική εκκίνηση και θα τερμάτιζε εντός βαθμών αν δεν αστοχούσε ο κινητήρας της Toyota στην πλάτη του.

Ένα πρόβλημα ενδοεπικοινωνίας στην Toyota κόστισε δυο θέσεις στον Jarno Trulli, καθώς η ομάδα κάλεσε κατά λάθος τον Ιταλό στα pits, ο οποίος μέχρι εκείνη τη στιγμή ακολουθούσε από κοντά τον Mark Webber. To μήνυμα του pit wall της Toyota προοριζόταν για τον Timo Glock (ο οποίος κατέστρεψε δυο εμπρός αεροτομές κατά τη διάρκεια του επίσης ατυχούς αγώνα του, αλλά κατάφερε να τερματίσει) έπειτα από την επαφή του με τον Coulthard, κατέληξε εντούτοις στα ακουστικά του Trulli...

Η Renault έμεινε απογοητευμένη από το γεγονός ότι κανένα από τα δυο μονοθέσιά της δεν είδε την καρό σημαία, παρά τις πολλά υποσχόμενες χθεσινές επιδόσεις. Ο Alonso παραλίγο να τα τινάξει όλα στον αέρα, όταν στην προσπάθειά του να προθερμάνει τα ελαστικά του με απότομα ζιγκ-ζαγκ στο γύρο σχηματισμού, κατέληξε στο γρασίδι της εσωτερικής της τελευταίας στροφής, χωρίς περαιτέρω επιπτώσεις. Ο Nelsinho Piquet είχε μια έξοδο στην αμμοπαγίδα στον πρώτο γύρο και στην προσπάθειά του να ανακτήσει το χαμένο έδαφος, προκάλεσε τη σύγκρουση με τον Sebastien Bourdais που οδήγησε στην εγκατάλειψη και των δυο. Ο αγώνας όμως αποτέλεσε ιδιαίτερο τονωτικό ηθικού στη Renault, η οποία ελπίζει σε μεγαλύτερα αποτελέσματα στους επόμενους αγώνες.



Aποτελέσματα: GP Ισπανίας
Α/ΑΝοΟδηγόςΟμάδαΓύροιΧρόνος/ΔιαφοράΜ.Ω.Τ.Θ. Εκ.
11Kimi RaikkonenFerrari661:38:19.051187.4161
22Felipe MassaFerrari663.228187.3133
322Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes664.187187.2835
44Robert KubicaBMW Sauber665.694187.2354
510Mark WebberRed Bull-Renault6635.938186.2817
616Jenson ButtonHonda6653.010185.74613
78Kazuki NakajimaWilliams-Toyota6658.244185.58312
811Jarno TrulliToyota6659.435185.5468
93Nick HeidfeldBMW Sauber6663.073185.4339
1021Giancarlo FisichellaForce India-Ferrari651 γύρος184.26919
1112Timo GlockToyota651 γύρος184.13814
129David CoulthardRed Bull-Renault651 γύρος183.01817
1318Takuma SatoSuper Aguri-Honda651 γύρος182.53522
Εγκατέλειψαν
-7Nico RosbergWilliams-Toyota41Κινητήρας179.35315
-5Fernando AlonsoRenault34Κινητήρας175.9472
-17Rubens BarrichelloHonda34Εγκατάλειψη174.59811
-23Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes21Ατύχημα187.9836
-19Anthony DavidsonSuper Aguri-Honda8Ψυγείο162.53921
-14Sebastien BourdaisToro Rosso-Ferrari7Σύγκρουση156.56416
-6Nelson Piquet jr.Renault6Σύγκρουση157.05210
-15Sebastian VettelToro Rosso-Ferrari0Σύγκρουση 18
-20Adrian SutilForce India-Ferrari0Σύγκρουση 20
Ταχύτερος γύρος
-1Kimi RaikkonenFerrari461:21.670205.191


Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa