19 Μαρ 2011

Schumacher:..Θα τα πάμε καλύτερα φέτος..

Ο Schumacher παρά την κακή του περσινή χρονιά... ελπίζει οτι φέτος θα τα πάει πολύ καλύτερα...
Το προαίσθημα μου, μετά τις δοκιμές, είναι καλό. Τα δεδομένα που έχουμε δει το χειμώνα είναι αρκετά ενθαρρυντικά, αν και όλοι ξέρουμε πως η πραγματικότητα μέσα στην πίστα μπορεί να είναι διαφορετική.
Αλλά είμαι αισιόδοξος ότι μπορούμε να ανταγωνιστούμε για τερματισμούς στο βάθρο και ελπίζω να παλέψουμε για νίκες σε ορισμένους αγώνες. Βέβαια την αλήθεια θα τη δούμε μόνο όταν ξεκινήσει η σεζόν.
Πέρυσι όλα ήταν καινούργια για μένα: η κατάσταση με τις δοκιμές, το μονοθέσιο, η ομάδα.
Τώρα, έναν χρόνο μετά, ξέρω πολύ καλύτερα σε ποιους τομείς πρέπει να δουλέψω. Νιώθω πολύ πιο άνετα με την ομάδα, απολαμβάνω τη συνεργασία μας και δεν έχω μετανιώσει καθόλου την απόφασή μου να επιστρέψω."

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa