5 Μαρ 2011

Παράπονα....

Η F1 από το απόλυτο μηχανοκίνητο άθλημα τείνει να καταντήσει ένα.. σατιρικό show..
Κινούμενες πτέρυγες, που η χρήση τους επιτρέπεται μόνο σε καθορισμένες θέσεις,.. συστήματα  υποβοήθησης σε δύναμη (KERS) αλλαγές κανονισμών, όχι μόνο από χρονιά σε χρονιά, αλλά και μέσα στην χρονιά, στερούν από τους τηλεθεατές και γενικότερα τους λάτρεις του αθλήματος , την δυνατότητα να παρακολουθήσουν από κοντά το άθλημα. Μπερδεύουν την κατάσταση τόσο πολύ που στην διάρκεια του αγώνα απορείς για πολλά πράγματα
Πρόσφατα ο πρόεδρος των δικαιωμάτων της F1 Bernie Ecclestone έριξε ακόμα μια .. τρελή ιδέα. Να δημιουργούν τεχνητή βροχή σε κάποιες πίστες, γιατί λέει, σε στεγνή πίστα δεν είναι εύκολο να γίνουν προσπεράσεις , ενώ στο βρεγμένο τα πράγματα αλλάζουν.
«Το προσπέρασμα είναι σχεδόν αδύνατο γιατί στο στεγνό υπάρχει μόνο μία καλή γραμμή στρωμένη με λάστιχο, αλλά η εικόνα είναι τελείως διαφορετική σε βρεγμένο οδόστρωμα
Πάντα είχαμε τις πιο συναρπαστικές κούρσες στο βρεγμένο, άρα ας σκεφτούμε να δημιουργήσουμε βροχή.
Υπάρχουν πίστες που μπορείς να δημιουργήσεις τεχνητή βροχή και θα ήταν εύκολο να είχαμε τέτοια συστήματα σε ορισμένες από αυτές.
Γιατί να μην επιτρέψουμε να 'βρέξει' στο μέσον μιας κούρσας; Για 20 λεπτά ή για τους τελευταίους 10 γύρους; Ίσως με μια δίλεπτη προειδοποίηση πριν από αυτό. Το σασπένς θα ήταν εγγυημένο και επίσης θα ήταν η ίδια κατάσταση για όλους»
Κανονικό τσίρκο…
Πολλές φορές όμως τα αποτελέσματα όλων αυτών έχουν αντίθετα αποτελέσματα, με μεγάλο ρίσκο για την ασφάλεια των οδηγών.
Πόσο μπορεί να προσαρμοστεί ένας μεγαλύτερος οδηγός σε τόσα κουμπιά και να τα εκμεταλλευτεί την ώρα που χρειάζεται για ένα καλύτερο αποτέλεσμα? Μήπως το ταλέντο περνάει σε δεύτερη μοίρα και επισκιάζεται από οδηγούς που περάσανε πάρα πολλές ώρες σε.. παιχνιδομηχανές?
Τι θα γίνει άραγε αν στα τελευταία 600 μέτρα «ανοίξει» την αεροτομή για να κάνει ένα προσπέρασμα και πριν την στροφή.. φρακάρει και δεν κλείσει?
Όσοι γνωρίζουν από αγωνιστική οδήγηση εύκολα μπορούν να καταλάβουν τι θα συμβεί όταν πριν μια κλειστή στροφή έχεις 300+ χιλ. τελική και καθόλου κάθετη δύναμη να βοηθήσει στο φρενάρισμα...
Πώς θα διαπιστώνεται η νομιμότητα και εγκυρότητα της εφαρμογής? Σίγουρα θα υπάρξουν παρατυπίες και γκρίνια.
Η βαθμολογία έγινε όπως έπρεπε να είναι. Σωστά απομακρύνθηκε ο νικητής και είδαμε τα αποτελέσματα πέρσι. Εύκολα μπορεί να ανακάμψει κάποιος και ο Vettel από 4ος σε λίγους αγώνες τερμάτισε πρωταθλητής, μην αφήνοντας περιθώρια να χαλαρώσει κάποιος , στυλ Button 2009, και να αρκείτε σε πιο πίσω θέσεις.
Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να αφήσουν και την εξέλιξη των κινητήρων ελεύθερη και άλλες καινοτομίες μιας και από παλιά η F1 ήταν και ένας χώρος όπου εκτός πίστας ανταγωνιζόταν οι εταιρίες και σε άλλους τομείς.
Περιμένουμε να δούμε πως θα πάνε τα νέα.. κόλπα, ελπίζουμε να δούμε ανταγωνισμό και υγιές θέαμα μιας και φέτος η χρονιά δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς. Ατύχημα Kubica, εγχείρηση Glock και ακύρωση αγώνα Μπαχρέιν σε μικρό χρονικό διάστημα.. Ας μείνουμε μόνο εδώ και ας πάνε καλά από δω και πέρα όλα τα υπόλοιπα..
Καλή χρονιά να έχουμε…



Κωνσταντίνος Κ.
5-3-2011

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa