Η πολυαναμενόμενη μετακίνηση του Kimi Raikkonen στο WRC είναι πλέον γεγονός καθώς η Citroen ανακοίνωσε τη συμμετοχή του με την ομάδα της Citroen στο πρωτάθλημα του 2010. Ο Φιλανδός, πρώην οδηγός της Ferrari στη Formula 1, θα ακολουθήσει όλο το πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι τη νέα σεζόν (εκτός από τον αγώνα της Νέας Ζηλανδίας) με την ομάδα της Citroen Junior Team και ομόσταβλο τον Sebastien Ogier, ενώ θα έχει την πλήρη στήριξη της Red Bull.
Ο Raikkonen ήταν ικανοποιημένος από την εξέλιξη στο θέμα του και τόνισε πως η πρώτη του σεζόν στο WRC θα γίνει με το καλύτερο αυτοκίνητο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στο πρωτάθλημα.
«Πάντα ήθελα να αγωνιστώ στα ράλι, ιδιαίτερα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι σε κάποια φάση της καριέρας μου», είπε ο Raikkonen μετά την ανακοίνωση της Citroen. «Χάρη στη Red Bull, έχω την ευκαιρία να οδηγήσω το καλύτερο αυτοκίνητο στο πρωτάθλημα, το Citroen C4. Είναι μια καινούρια, αλλά ενδιαφέρουσα πρόκληση».
Το συμβόλαιό του είναι διάρκειας ενός χρόνου: «Για την ώρα έχουμε ένα χρόνο συμβόλαιο και θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στο μέλλον. Ανυπομονώ να δοκιμάσω το αυτοκίνητο και να ξεκινήσω το πρώτο μου Ράλι».
Ο Olivier Quesnel, αφεντικό της Citroen, συμπλήρωσε: «Η δέσμευση και η ενέργεια της Red Bull ταιριάζουν απόλυτα στη Citroen και στη δίψα της για νίκη. Θα συνεχίσουμε να βασιζόμαστε στον Sebastien και τον Dani για να υπερασπιστούν τους τίτλους το 2010 και επίσης θα συνεχίσουμε τη συνεργασία μας με τον Sebastien Ogier, ο οποίος έδειξε εξαιρετικές δυνατότητες φέτος. Τέλος, με μεγάλη ευχαρίστηση καλωσορίζουμε τον Kimi Raikkonen στην ομάδα μας. Είμαστε υπερήφανοι που επέλεξε τη Citroen. Με αυτή την προσθήκη στο ρόστερ μας, ελπίζουμε να ανακοινώσουμε το πρόγραμμά μας τις επόμενες εβδομάδες».
Ο Kimi Raikkonen θα πάρει μέρος στους 12 από τους 13 αγώνες του WRC, καθώς η Citroen δεν θα πάρει μέρος στο Ράλι Νέας Ζηλανδίας.
Όμως ξέρετε ποιο είναι το «κακό» με τη συμμετοχή του Kimi; Όσο έκανε το χόμπι του και ήθελε να τρέξει με το αυτοκίνητό του σε ράλι τον αντιμετώπιζαν με χαμόγελο. Τώρα που μπήκε στα βαθιά και τρέχει με εργοστασιακή ομάδα, δεν θα του χαριστεί κανείς. Τι θα πουν δηλαδή σε ένα στραβοπάτημά του; Ότι είναι άπειρος; Αλήθεια, και γιατί δώσατε μια εργοστασιακή θέση σε έναν άπειρο; Θα κερδίσει ή θα φέρει ένα καλό αποτέλεσμα; Αναμενόμενο, εργοστασιακός οδηγός θα είναι. Θα ακούσουμε πολλά τέτοια, γιατί ο Kimi στην F1 έκανε πολλούς εχθρούς και κυρίως ανθρώπους των ΜΜΕ γιατί δεν μάσαγε τα λόγια του ούτε προσκύνησε κανέναν.
Εδώ βέβαια βρίσκεται και το μεγαλείο του ίδιου του Raikkonen, που δεν κώλωσε και δέχθηκε να τρέξει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, αδιαφορώντας για την κριτική ή τις επευφημίες. Ο άνθρωπος είναι αλλού και για αυτό και τον γουστάρω, γιατί δεν κωλώνει πουθενά. ... Kimi, θα σε δούμε στα βουνά, αφού εκεί πάει η τρέλα!