11 Ιουλ 2009

GP Γερμανίας: Ο Webber κατακτά την πρώτη του pole

Mark Webber (Red Bull-Renault)
Rubens Barrichello (Brawn-Mercedes)
Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes)
Adrian Sutil (Force India-Mercedes)
Nelson Piquet Jr (Renault)



































































































O Mark Webber κατέκτησε την πρώτη pole position της καριέρας του στο Nurburgring, στην 130ή συμμετοχή του στη Formula 1 και μάλιστα στην πατρίδα του team mate του, Sebastian Vettel, o οποίος θα εκκινήσει τον αυριανό αγώνα από την 4η θέση, έπειτα από μια εκ των συναρπαστικότερων διαδικασιών κατατακτήριων δοκιμών από τότε που εφαρμόστηκε το ισχύον σύστημα με τα τρία σκέλη. Μεταξύ των δυο Red Bull κατετάγησαν οι δυο Brawn, με τον Rubens Barrichello να πλαισιώνει τον Webber στην πρώτη σειρά και να εκκινεί για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα εμπρός από τον team mate του, Jenson Button ο οποίος προηγείται στη βαθμολογία. Πολύ καλή ήταν η εμφάνιση του Lewis Hamilton o οποίος ισοφάρισε την καλύτερη φετινή του επίδοση σε κατατακτήριες δοκιμές, όντας πέμπτος, ενώ ο team mate του, Heikki Kovalainen, παρά το ότι δε διαθέτει το καινούργιο αεροδυναμικό πακέτο της McLaren, σημείωσε την καλύτερη φετινή επίδοσή του, πλαισιώνοντας τον Βρετανό περυσινό πρωταθλητή στην τρίτη σειρά εκκίνησης. Ακόμα πιο εκπληκτική ήταν η επίδοση του Adrian Sutil, καθώς ο Γερμανός κατάφερε να φέρει για πρώτη φορά στην ιστορία της Force India, ένα μονοθέσιό της στο Q3 και μάλιστα στην 7η θέση, εμπρός από τις Ferrari των Felipe Massa και Kimi Raikkonen και τον Nelsinho Piquet, ο οποίος συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα και για πρώτη φορά φέτος θα εκκινήσει εμπρός από τον team mate του στη Renault, Fernando Alonso (12ος).

Η βροχή που έκανε την εμφάνισή της στο τέλος του πρώτου σκέλους και στην αρχή του δεύτερου έκανε εντελώς απρόβλεπτη την εξέλιξη της διαδικασίας, με τους Glock (ο οποίος φαίνεται να έχει πληγεί αρκετά από την απώλεια του αρχιμηχανικού του) και τον Robert Kubica να αποτελούν τις σημαντικότερες απώλειες του Q1, στην έναρξη του οποίου όλοι οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα όσο πιο γρήγορα μπορούσαν για να σημειώσουν ένα καλό χρόνο πριν την εμφάνιση της βροχής.

Στο δεύτερο σκέλος, η βροχή έκανε τους οδηγούς να επιλέξουν τα ενδιάμεσα ελαστικά (στην πρώτη φορά που αυτά χρησιμοποιήθηκαν σε αγωνιστικό σαββατοκύριακο αφότου η Bridgestone άλλαξε τη σύσταση της γόμας τους –πιο μαλακή). Ωστόσο, ο Barrichello διαπίστωσε σύντομα ότι η πίστα δεν ήταν αρκετά βρεγμένη για αυτά και μετέβη σε σλικ, με τα οποία ήταν αμέσως κατά πολύ ταχύτερος των υπόλοιπων, που έσπευσαν να ακολουθήσουν το παράδειγμά του.

Παρά το ότι τα σλικ ελαστικά ήταν τα ταχύτερα, η πίστα δεν ήταν εντελώς στεγνή, όπως απέδειξε το τετ-α-κέ του Alonso στα τελευταία δευτερόλεπτα του Q2, το οποίο του κατέστρεψε τη γρήγορη προσπάθειά του, γεγονός που τον άφησε εκτός του τρίτου σκέλους. Οι Jarno Trulli και Nick Heidfeld επίσης δεν κατάφεραν να προκριθούν στο τελευταίο δεκάλεπτο της διαδικασίας, όπως και οι Williams. O Button κατάφερε να μπει στην πρώτη δεκάδα μόλις στα τελευταία δευτερόλεπτα…

Στο τρίτο σκέλος, ο Barrichello φαινόταν αρχικά αρκετά γρήγορος να πάρει την pole, όπως στη συνέχεια και ο Hamilton, ωστόσο η τελευταία προσπάθεια του Webber ήταν πολύ ταχύτερη. Ο Vettel που τον ακολουθούσε στην πίστα, σημείωσε χρόνο 25 εκατοστά του δευτερολέπτου πιο αργό από τον team mate του, για τον οποίο ο ίδιος ανέλαβε την ευθύνη, δηλώνοντας ότι δεν ήταν ο καλύτερος δυνατός γύρος που θα μπορούσε να σημειώσει. Αυτό, επέτρεψε στις Brawn να περάσουν μπροστά του με την τελευταία γρήγορη προσπάθειά τους, με τον Button να είναι μόλις 7 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του Vettel. Η επίδοση των McLaren ήταν πολύ καλή και αποτέλεσε την πρώτη φορά που αμφότερα βρέθηκαν στο Q3, παρά τις τεράστιες αεροδυναμικές διαφορές που φέρουν οι δυο MP4-24 μεταξύ τους. Μάλιστα, τα βρετανικά μονοθέσια, μαζί με αυτά της Ferrari, είναι τα μόνα που διαθέτουν KERS για αυτό τον αγώνα, το οποίο ενδέχεται να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμο στην εκκίνηση, δεδομένης της μεγάλης απόστασης από το σημείο που είναι τοποθετημένη η σειρά εκκίνησης έως την πρώτη στροφή. Ο Hamilton είναι αρκετά αισιόδοξος για να δηλώσει ότι ενδέχεται να έχει την ευκαιρία να παλέψει με τις Red Bull, εφόσον ο αγώνας είναι στεγνός.

Ίσως η πιο αξιόλογη επίδοση ήταν αυτή του πάντα καλού σε βροχερές συνθήκες Adrian Sutil, ο οποίος θα εκκινήσει 11 θέσεις εμπρός από τον team mate του, σημειώνοντας την καλύτερη θέση εκκίνησης της καριέρας του στη Formula 1 (βελτιώνοντας την προηγούμενη επίδοσή του κατά 8 θέσεις).

Οι Ferrari δεν κατάφεραν να εντυπωσιάσουν, ωστόσο όντας αμφότερες στην πρώτη δεκάδα και με το πλεονέκτημα του KERS, ίσως καταφέρουν να κάνουν κάποια έκπληξη αύριο.

Αξιοσημείωτη και η επίδοση του Nelsinho Piquet, ο οποίος κατάφερε για πρώτη φορά φέτος να φτάσει στο Q3 και να βρεθεί εμπρός από την άλλη Renault στη σειρά εκκίνησης, καθώς δεν έκανε λάθος στο πολύ δύσκολο Q2.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa