Α/Α | Νο | Οδηγός | Ομάδα | Γύροι | Χρόνος/Διαφορά | Μ.Ω.Τ. | Θ. Εκ. |
1 | 1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 56 | 1:31:18.555 | 203.971 | 2 |
2 | 4 | Robert Kubica | BMW Sauber | 56 | 19.570 | 203.245 | 4 |
3 | 23 | Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 56 | 38.450 | 202.550 | 8 |
4 | 11 | Jarno Trulli | Toyota | 56 | 45.832 | 202.279 | 3 |
5 | 22 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 56 | 46.548 | 202.253 | 9 |
6 | 3 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 56 | 49.833 | 202.133 | 5 |
7 | 10 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 56 | 1:08.130 | 201.466 | 6 |
8 | 5 | Fernando Alonso | Renault | 56 | 1:10.041 | 201.397 | 7 |
9 | 9 | David Coulthard | Red Bull-Renault | 56 | 1:16.220 | 201.173 | 12 |
10 | 16 | Jenson Button | Honda | 56 | 1:26.214 | 200.811 | 11 |
11 | 6 | Nelson Piquet jr. | Renault | 56 | 1:32.202 | 200.596 | 13 |
12 | 21 | Giancarlo Fisichella | Force India-Ferrari | 55 | 1 γύρος | 199.199 | 17 |
13 | 17 | Rubens Barrichello | Honda | 55 | 1 γύρος | 199.111 | 14 |
14 | 7 | Nico Rosberg | Williams-Toyota | 55 | 1 γύρος | 198.781 | 16 |
15 | 19 | Anthony Davidson | Super Aguri-Honda | 55 | 1 γύρος | 197.064 | 21 |
16 | 18 | Takuma Sato | Super Aguri-Honda | 54 | 2 γύροι | 196.415 | 19 |
17 | 8 | Kazuki Nakajima | Williams-Toyota | 54 | 2 γύροι | 196.022 | 22 |
Eγκατέλειψαν | |||||||
- | 15 | Sebastian Vettel | Toro Rosso-Ferrari | 39 | Κινητήρας | 199.728 | 15 |
- | 2 | Felipe Massa | Ferrari | 30 | Έξοδος | 203.664 | 1 |
- | 20 | Adrian Sutil | Force India-Ferrari | 5 | Εγκατάλειψη | 192.317 | 20 |
- | 12 | Timo Glock | Toyota | 1 | Σύγκρουση | 116.838 | 10 |
- | 14 | Sebastien Bourdais | Toro Rosso-Ferrari | 0 | Έξοδος | 18 | |
Ταχύτερος γύρος | |||||||
- | 3 | Nick Heidfeld | BMW Sauber | 55 | 1:35.366 |
Τέταρτος ήταν ο Ιταλός Γιάρνο Τρούλι με Τογιότα, ενώ ο νικητής του εναρκτήριου αγώνα της Αυστραλίας, Λιούις Χάμιλτον, με ΜακΛάρεν, τερμάτισε 5ος.
Η Φεράρι θα μπορούσε να κάνει το 1-2 στην Σεπάνγκ αν ο Φελίπε Μάσα που ξεκίνησε από την pole position, αλλά έχασε γρήγορα την πρωτοπορία από τον ομόσταυλό του, Κίμι Ραϊκόνεν (σ.σ. στον πρώτο ανεφοδιασμό), δεν έκανε το παιδαριώδες λάθος στον 31ο γύρο που τον οδήγησε στην εγκατάλειψη. Ο Βραζιλιάνος ήταν στη δεύτερη θέση χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα από κάποιον...
Ο αγώνας δεν εξελίχθηκε καθόλου καλά για την ΜακΛάρεν και ιδιαίτερα για τον νικητή του πρώτου γκραν πρι της χρονιάς, Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός αντιμετώπισε προβλήματα με το στήσιμο της MP4-23 και δυσκολεύτηκε αρκετά καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, ενώ έχασε πολύ χρόνο στην πρώτη του επίσκεψη στα pits (σ.σ. πρόβλημα στο δεξί τροχό).
Ο επόμενος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στο Μπαχρέιν, στις 6 Απριλίου.