3 Απρ 2012

Mercedes-Benz Junior Team (vid)



Η Mercedes AMG μετά από 20 περίπου χρόνια επανιδρύει την Mercedes-Benz Junior Team.. Στην τότε ομάδα υπήρχε και ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Michael Schumacher .
«Θυμάμαι ξεκάθαρα τα πρώτα στάδια της καριέρας μου και τι κέρδισα από τη συμμετοχή μου στη Mercedes-Benz Junior Team, τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Με δίδαξε πώς να συνεργάζομαι με τους μηχανικούς και με βοήθησε να φτιάξω μια επαγγελματική σχέση με τα ΜΜΕ. Είμαι ενθουσιασμένος που μπορώ να δω τους Christian, Roberto και Robert, να τους δώσω μερικές συμβουλές και να μοιραστώ τις εμπειρίες μου. Είμαι υπερήφανος που είμαι μέλος της Mercedes-Benz Junior Team» Μαζί του ήταν και οι  Heinz-Harald Frentzen και Karl Wendlinger.

Οι τωρινοί μαθητές είναι ο Γερμανός Christian Vietoris, ο Ισπανός Roberto Merhi και ο Καναδός Robert Wickens.

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa