6 Οκτ 2011

GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ 2011...Preview

Τίτλοι τέλους θα δούμε σε αυτόν τον αγώνα όσον αφορά το πρωτάθλημα του 2011.. Ο Vettel χρειάζεται μόλις ένα βαθμό για να εξασφαλίσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα, δηλ. και χωρίς να τρέξει στους επόμενους αγώνες θα είναι ο πρωταθλητής του 2011..
Από δω και πέρα μοναδικό ενδιαφέρον θα αποτελεί ποιός θα κατακτήσει τις πιο πίσω θέσεις..

Γκραν Πρι Suzuka λοιπόν, ενα απαιτητικό σιρκουί όπου και δω πολυνήκης δεν είναι άλλος από τον Michael Schumacher. Τελευταίος όμως κυρίαρχος της πίστας είναι ο Sebastian Vettel μιας κει κερδίζει συνεχόμενα τα 2 τελευταία χρόνια.. Θα επαναλάβει άραγε την ίδια επιτυχία και φέτος.. Μένουν λίγες μέρες να το μάθουμε...

ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Η Pirelli σε αυτόν τον αγώνα θα έχει στη διάθεση των ομάδων τη  επιλογή ανάμεσα στη μεσαία (λευκή) και στη μαλακή (κίτρινη) γόμα.

DRS
Μια ζώνη DRS και σε αυτό τον αγώνα ανακοίνωσε η FIA. Η ζώνη προσπεράσματος θα είναι στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού με το σημείο μέτρησης της διαφοράς από τον προπορευόμενο να βρίσκεται μετά την 130R.



ΠΙΣΤΑ

Μήκος πίστας: 5.807 μ.
Γύροι: 53
Συνολική απόσταση: 307,573 χλμ.
Ρεκόρ πίστας: 1:30.281 (Kimi Raikkonen - 1' 31'' 540 (2005) 

TAYTOTHTA
H πίστα της Suzuka κατασκευάστηκε το 1962 ως σιρκουί δοκιμών της Honda. Σχεδιάστηκε από τον John Hugenholz, ο οποίος έχει σχεδιάσει και την πίστα του Zandvoort (Ολλανδία) καθώς και αυτή της Jarama (Ισπανία). Πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη του καλανταριού και μια από τις λίγες στον κόσμο (και τη μοναδική στο πρωτάθλημα) σχήματος 8, πράγμα που σημαίνει ότι έχει ίσο αριθμό δεξιών και αριστερών στροφών. Ο πρώτος αγώνας Formula 1 στην Ιαπωνία διεξήχθη το 1976 αλλά φιλοξενήθηκε από την πίστα του Mount Fuji όπως και την επόμενη χρονιά. Από εκεί και πέρα η χώρα του ανατέλλοντος ηλίου εξαφανίστηκε και πάλι από το χάρτη της Formula 1 για να επανέλθει το 1987 λόγω των επιτυχιών της Honda και φυσικά στην ιδιόκτητη πίστα της, στην οποία διεξάγεται το Ιαπωνικό Grand Prix από τότε αδιάκοπα (η Ιαπωνία φιλοξένησε επίσης το 1994 και 1995 το Grand Prix του Ειρηνικού στην πίστα της Aida). Λόγω της θέσης του αγώνα στο καλαντάρι (πάντα μεταξύ των τελευταίων τριών αγώνων) η Ιαπωνία αποδείχθηκε σε πολλές σεζόν ο αγώνας που έκρινε το πρωτάθλημα με χαρακτηριστικότερα –και πιο δραματικά- παραδείγματα το 1987 (όπου με ένα ατύχημά του στις δοκιμές ο Mansell χάρισε το πρωτάθλημα στον Piquet), όλα τα πρωταθλήματα που διακυβεύτηκαν μεταξύ Senna-Prost την τριετία 1988-1990 (με τα δυο φημισμένα ατυχήματα τι δυο τελευταίες χρονιές), και τον τίτλο του 1999 μεταξύ Hakkinen και Irvine καθώς επίσης και το πρωτάθλημα του 2003 όπου εντέλει ο Michael Schumacher κατάφερε να αποκρούσει την απειλή του Kimi Raikkonen.


Πρόκειται για μια εξαιρετικά προκλητική για τους οδηγούς πίστα αφού δεν της λείπουν οι γρήγορες καμπές. Το σύμπλεγμα στροφών μετά την πρώτη καμπή απαιτεί ασυνήθεις γραμμές για να διανυθεί γρήγορα ενώ και η Spoon Curve απαιτεί προσεκτική προσέγγιση αφού παρουσιάζει δυο κορυφές. Η αγαπημένη ωστόσο καμπή των οδηγών είναι η ταχύτατη 130R η οποία οδηγεί στο τελευταίο chicane, το μοναδικό σημείο για προσπέρασμα (μαζί με τα φρένα για την πρώτη στροφή). Πέραν των οδηγικών προκλήσεων που προσφέρει η Suzuka, προκαλεί και πονοκέφαλο στους μηχανικούς ως προς το στήσιμο του μονοθεσίου καθώς ο συνδυασμός πολυάριθμων αντικρουόμενων στοιχείων την κάνει εξαιρετικά απαιτητική και σε αυτό τον τομέα. Η Ιαπωνία συνηθίζει να μας προσφέρει θεαματικούς αγώνες, ενώ συχνά-πυκνά η βροχή τείνει να κάνει την παρουσία της αισθητή (μερικές φορές σε υπερβολικό βαθμό, όπως έγινε το 2004 όταν οι κατατακτήριες δοκιμές έπρεπε να αναβληθούν λόγω της έλευσης ενός τυφώνα!)

H Suzuka είναι ιδιαίτερα σκληρή με τα ελαστικά λόγω των ταχύτατων στροφών της και οι απαιτήσεις της είναι παρόμοιες με αυτές που παρουσιάζει το Silverstone, αν και επιτρέπει τη χρήση λίγο μαλακότερης γόμας, πάντοτε όμως από την οικογένεια των σκληρών συστάσεων. Η χάραξή της απαιτεί καλοζυγισμένο μονοθέσιο στις υψηλές ταχύτητες, ενώ όπως πάντα, η πρόσφυση είναι ιδιαίτερα σημαντική. Ωστόσο η τελευταία πολλές φορές συμβιβάζεται για χάρη του καλύτερου ζυγίσματος. Παράλληλα, η Suzuka δε φθείρει καθόλου τα φρένα καθώς οι αργές στροφές είναι πολύ λίγες, ενώ οι ευθείες επιτρέπουν την απαγωγή θερμότητας από τα συστήματα πέδησης χωρίς προβλήματα.



Japan Grand Prix - Previous winners



YearTrackWinnerTeamEngine
2010 Suzuka Sebastian Vettel Red Bull Renault
2009 Suzuka Sebastian Vettel Red Bull Renault
2008 Fuji Fernando Alonso Renault Renault
2007 Fuji Lewis Hamilton McLaren Mercedes
2006 Suzuka Fernando Alonso Renault Renault
2005 Suzuka Kimi Räikkönen McLaren Mercedes
2004 Suzuka Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2003 Suzuka Rubens Barrichello Ferrari Ferrari
2002 Suzuka Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2001 Suzuka Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2000 Suzuka Michael Schumacher Ferrari Ferrari
1999 Suzuka Mika Häkkinen McLaren Mercedes
1998 Suzuka Mika Häkkinen McLaren Mercedes
1997 Suzuka Michael Schumacher Ferrari Ferrari
1996 Suzuka Damon Hill Williams Renault
1995 Suzuka Michael Schumacher Benetton Renault
1994 Suzuka Damon Hill Williams Renault
1993 Suzuka Ayrton Senna McLaren Ford
1992 Suzuka Riccardo Patrese Williams Renault
1991 Suzuka Gerhard Berger McLaren Honda
1990 Suzuka Nelson Piquet Benetton Ford
1989 Suzuka Alessandro Nannini Benetton Ford
1988 Suzuka Ayrton Senna McLaren Honda
1987 Suzuka Gerhard Berger Ferrari Ferrari
1977 Fuji James Hunt McLaren Ford
1976 Fuji Mario Andretti Lotus Ford




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ
Παρασκευή 7 Οκτωβρίου   04:00. - 05:30
                                            08:00  - 09:30
Σάββατο 8 Οκτωβρίου        05:00  - 06:00

ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ
Σάββατο 8 Οκτωβρίου         08:00

ΑΓΩΝΑΣ
Κυριακή 9 Οκτωβρίου        09:00

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa