14 Φεβ 2011

WRC 2011 Sweden Rally

Ο Μίκο Χίρβονεν πήρε τη νίκη στο πρώτο ράλι με τον νέο τύπο αγωνιστικών του WRC, επικρατώντας του Μαντς Οστμπεργκ στην Σουηδία με διαφορά μόλις 6,5". Την απόλυτη κυριαρχία της Ford στο βάθρο συμπλήρωσε ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.

Η τελευταία μέρα του αγώνα προμηνύονταν συναρπαστική, καθώς τους πέντε πρώτους στην κατάταξη χώριζαν μόλις 15".

Στο πρωινό loop ο πρωτοπόρος Χίρβονεν κατάφερε να κρατήσει τους διώκτες του μακριά, παρότι έμπαινε πρώτος στο δρόμο, καθώς οι συνθήκες στις ειδικές δεν ήταν τόσο άσχημες.

Αντίθετα η χαλαρή στρώση χιονιού στο οδόστρωμα το απόγευμα δυσκόλεψε τον φινλανδό, ο οποίος άρχισε να χάνει έδαφος από τον Οστμπεργκ, με αποτέλεσμα να πάει στην τελευταία ειδική μόλις 4.9" μπροστά.

Αλλά εκεί κατάφερε να υπερασπιστεί το προβάδισμά του, κερδίζοντας το πρώτο του ράλι σε επίπεδο WRC ύστερα από ακριβώς έναν χρόνο, όταν είχε επικρατήσει και πάλι στην Σουηδία. Αυτή ήταν και η παρθενική νίκη του νέου Fiesta RS WRC, στο ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

"Είχα αρκετό άγχος πριν από την τελευταία ειδική", τόνισε ο Χίρβονεν. "Τέλος καλό, όλα καλά. Είναι ένα φανταστικό ξεκίνημα για την ομάδα, καθώς πανηγύρισε κατευθείαν μια νίκη με το καινούργιο αγωνιστικό".

Ο Οστμπεργκ, ο οποίος οδηγούσε τον αγώνα μέχρι και το μέσον της 2ης μέρας, έφτασε πολύ κοντά στο να πάρει μία νίκη που θα ισοδυναμούσε με σούπερ έκπληξη. Δεν τα κατάφερε, ωστόσο ήταν πανευτυχής με την εμφάνισή του, ύστερα από την κατάκτηση του πρώτου βάθρου της καριέρας του στο WRC.

"Είναι απίστευτο", είπε ο φινλανδός της Stobart. "Σήμερα ήταν δύσκολα τα πράγματα. Προσπάθησα να πιάσω τον Μίκο, αλλά ήταν αρκετά γρήγορος και δεν θα τολμούσα να πιέσω στο όριο. Είμαι απολύτως ευχαριστημένος με την 2η θέση".

Ο Λάτβαλα κέρδισε τις 2 από τις 3 ειδικές του απογεύματος για να ξεπεράσει τον Σεμπαστιάν Οζιέ στην 3η θέση της κατάταξης και να ολοκληρώσει το ονειρεμένο ντεμπούτο του Fiesta.

Ο Οζιέ παρηγορήθηκε με τη νίκη στην power stage, η οποία από φέτος μεταδίδεται τηλεοπτικά σε ζωντανή μετάδοση και δίνει τρεις έξτρα βαθμούς στο νικητή. Οι Σεμπαστιέν Λοέμπ και Λάτβαλα συμπλήρωσαν την πρώτη 3άδα, παίρνοντας δύο και έναν πόντο, αντίστοιχα.

Παράξενο φινάλε είχε η προσπάθεια του Πέτερ Σόλμπεργκ στο ράλι. Ο νορβηγός οδηγός με το ιδιωτικό Citroen DS3 WRC πιάστηκε από την αστυνομία για υπερβολική ταχύτητα στο δρόμο προς την τελευταία ειδική, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να παραχωρήσει το τιμόνι στον συνοδηγό του. Ο Κρις Πάτερσον οδήγησε προσεκτικά, σφραγίζοντας τελικά στην 5η θέση.

Η μεγάλη απογοήτευση του ράλι ακούει στο όνομα Λοέμπ. Ο επτά σερί φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχασε πάρα πολύ χρόνο στις ιδιαίτερα δύσκολές συνθήκες της 1ης μέρας και ουδέποτε κατάφερε να ανακάμψει, τερματίζοντας μόλις 6ος στην πρώτη του εμφάνιση με το DS3.

Εντυπωσιακή ήταν η 7η θέση του Περ-Γκούναρ Αντερσον, του οποίου η συμμετοχή με ένα ιδιωτικό Fiesta εξασφαλίστηκε την τελευταία στιγμή χάρη σε δωρεές οπαδών του.

Ο σουηδός άφησε πίσω του τον Κίμι Ράικονεν, που έκανε μια ενθαρρυντική αρχή στο φετινό πρωτάθλημα, γράφοντας ανταγωνιστικούς χρόνους κυρίως στις ειδικές της 2ης μέρας. Την βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι Μάθιου Γουίλσον και Καλίντ Αλ Κασίμι.

Θ. No Οδηγός
Χρόνος

Diff
1st
1. 3 M. HIRVONEN
3:23:56.6
0.0
2. 6 M. ØSTBERG
3:24:03.1
+6.5
3. 4 J. LATVALA
3:24:30.6
+34.0
4. 2 S. OGIER
3:24:44.3
+47.7
5. 11 P. SOLBERG
3:25:27.8
+1:31.2
6. 1 S. LOEB
3:26:26.9
+2:30.3
7. 16 P. ANDERSSON
3:30:18.6
+6:22.0
8. 8 K. RÄIKKONEN
3:30:58.9
+7:02.3
9. 15 M. WILSON
3:34:08.1
+10:11.5
10. 10 K. AL QASSIMI
3:34:27.7
+10:31.1
11. 18 P. SANDELL
3:36:21.1
+12:24.5
12. 19 M. PROKOP
3:37:39.7
+13:43.1
13. 9 D. KUIPERS
3:37:54.3
+13:57.7
14. 43 K. BLOCK
3:40:48.4
+16:51.8
15. 51 C. BREEN
3:42:29.3
+18:32.7
16. 26 M. SEMERAD
3:46:59.8
+23:03.2
17. 54 R. GÖRANSSON
3:50:36.5
+26:39.9
18. 53 A. LAIVOLA
3:52:10.1
+28:13.5
19. 34 Y. PROTASOV
3:52:17.1
+28:20.5
20. 64 F. ÅHLIN
3:53:11.9
+29:15.3
21. 35 N. FUCHS
3:53:43.9
+29:47.3
22. 32 V. GORBAN
3:53:49.3
+29:52.7
23. 17 R. KUIPERS ......... 4:15:43.4 ......... +51:46.8


sport.gr

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa