29 Αυγ 2012

O Kimi σκέφτεται ακόμα το WRC



Το ενδεχόμενο να επιστρέψει στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι σκέφτεται ο Κίμι Ραϊκόνεν όταν αποχωρήσει από το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1.

Ο Φινλανδός πιλότος τόνισε πως θα γύριζε απλά για διασκέδαση, ενώ επισήμανε πως θα του άρεσε να μπορεί να συμμετάσχει και στα δύο πρωταθλήματα ταυτόχρονα.

«Θα επέστρεφα απλά για πλάκα. Ο μόνος λόγος για τον οποίο το έκανα αρχικά ήταν για να δω αν μπορούσα να το κάνω. Μου αρέσει πάρα πολύ και πάντα πίστευα ότι ήταν πολύ δύσκολο, έτσι ήθελα να δω τι θα συνέβαινε . Διασκεδάζω και όταν τρέχω στη Φόρμουλα 1 και στο ράλι.

Θα ήθελα να τα κάνω και τα δύο ταυτόχρονα, αλλά εξαιτίας των προγραμμάτων αυτό δεν είναι καλό», ήταν τα λόγια του «Iceman», ο οποίος στη συνέχεια συμπλήρωσε:

«Δεν έχω χάσει το ενδιαφέρον μου για τα ράλι. Απλά, σε όλη μου τη ζωή έτρεχα κόντρα σε άλλους, αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο έφυγα από το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι», πρόσθεσε.

Sport-fm.gr

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa