Ένα σημαντικό κομμάτι που αναμένεται να δοκιμάσει εκ νέου η Mercedes είναι αυτό της εμπρός πτέρυγας και του φημολογούμενου νέου f-duct παθητικής ενεργοποίησης. Μια τρύπα στο εμπρός μέρος του ρύγχους θα συνδέεται μέσω μικρών καναλιών με την εμπρός πτέρυγα και θα κατευθύνει τον αέρα κατάλληλα, ώστε να προκαλεί αεροδυναμικές αλλαγές, από την αύξηση της παραγόμενης κάθετης δύναμης έως την αδρανοποίηση (αεροδυναμικά) της πτέρυγας, σε στυλ παλιού f-duct. Το σύστημα δοκιμάστηκε για λίγο σε ελεύθερα δοκιμαστικά προς το τέλος της περασμένης χρονιάς, όμως προορίζεται για το 2012.
Euro NCAP: Κανένα αστέρι στο Fiat Punto
Πριν από 6 χρόνια