25 Ιουλ 2008

GP ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ

Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes)
Ο Hamilton δεν είχε αντίπαλο αυτό το Σαββατοκύριακο, πέραν από τις λανθασμένες επιλογές της McLaren, oι οποίες παραλίγο να του κοστίσουν τη νίκη
Nelson Piquet Jr (Renault)
O Piquet άντεξε την πίεση και χάρισε στη Renault το πρώτο της βάθρο, την επόμενη ημέρα από τα σχόλια του team mate του ότι θα πρέπει να συμβάλλει και αυτός στη βαθμολογική συγκομιδή της γαλλικής ομάδας
Felipe Massa (Ferrari)
O Μassa δήλωσε ότι δεν είχε το μονοθέσιο να παλέψει για τη νίκη σήμερα
Timo Glock (Toyota)
H σπασμένη πίσω δεξιά ανάρτηση της Toyota του Glock, που προκάλεσε το σφοδρό ατύχημα του Γερμανού και έδωσε νέα τροπή στον αγώνα
Nick Heidfeld (BMW Sauber)
Aκόμη ένα καλό αποτέλεσμα για τον Heidfeld, παρά την αρνητική επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές
Kimi Raikkonen, Heikki Kovalainen
Δεν ήταν καλή ημέρα για τους Φινλανδούς... Ο Kovalainen έχασε το βάθρο λόγω του αυτοκινήτου ασφάλειας, ενώ στο πρώτο μισό του αγώνα, ο Raikkonen αντιμετώπιζε δυσκολίες με το μονοθέσιό του
Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes), Nelson Piquet Jr (Renault)
Το προσπέρασμα του Hamilton επί του Piquet για την πρωτοπορία, 7 γύρους πριν την καρό σημαία
Robert Kubica (BMW Sauber)
O Κubica ανέκτησε τρεις θέσεις στον πρώτο γύρο (παρά την εικονιζόμενη έξοδό του στην προτελευταία στροφή) και πάλεψε σκληρά με τον ταχύτερο Raikkonen στα τελικά στάδια του αγώνα
Sebastian Vettel (Toro Rosso-Ferrari)
O Vettel έδωσε σκληρές μάχες με τους Alonso και Glock






O Lewis Hamilton σημείωσε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο Hockenheim και έγινε ο πρώτος οδηγός που έχει συγκεντρώσει τέσσερις νίκες φέτος, για να περάσει στην πρωτοπορία της βαθμολογίας με τέσσερις βαθμούς διαφορά από τον Felipe Massa που τερμάτισε τρίτος. Μεγάλη έκπληξη του αγώνα αποτέλεσε η δεύτερη θέση του Nelsinho Piquet, ο οποίος ήταν ο μοναδικός οδηγός που ακολούθησε στρατηγική ενός pit stop (λόγω της κακής επίδοσης στις κατατακτήριες δοκιμές -17ος- η ομάδα επέλεξε στρατηγική που θα της επέτρεπε ευελιξία στις επιλογές), που αποδείχθηκε ιδανική, δεδομένης της χρονικής στιγμής στην οποία το αυτοκίνητο ασφάλειας μπήκε στην πίστα (36ος γύρος), έπειτα από το τρομακτικό ατύχημα που είχε ο Timo Glock, προσκρούοντας στο εξωτερικό τμήμα του pit wall στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, όταν η δεξιά πίσω ανάρτηση της Toyota κατέρρευσε στην έξοδο της ταχύτατης τελευταίας στροφής.

Ο αγώνας χωρίστηκε στη μέση από τον ερχομό του αυτοκινήτου ασφάλειας και ενώ πριν από αυτόν έδειχνε αρκετά προβλέψιμος, η κατάταξη αλλά και η ισορροπίες δυναμικού ανακατεύτηκαν για τα καλά έπειτα από την επέμβαση της «συμβατικής» Mercedes που οδηγεί ο Bernd Maylander, με την ομάδα της McLaren να αποφασίζει λανθασμένα και να φτάνει πολύ κοντά στην απώλεια της νίκης, διατηρώντας στην πίστα τον Hamilton, πιστεύοντας ότι ο Βρετανός μπορεί να αναπτύξει την απαιτούμενη διαφορά από τους αντιπάλους του πριν από το δεύτερο ανεφοδιασμό του, κάτι που δεν ήταν δυνατό. Ο Hamilton όμως κατάφερε να ανακάμψει από την 4η θέση στην οποία βρέθηκε μετά το pit stop του και να δει την καρό σημαία πρώτος, απλά για να επιβεβαιώσει ότι ήταν ο καλύτερος οδηγός του Σαββατοκύριακου, ακριβώς όπως οι McLaren ήταν σαφώς ανώτερες από τις Ferrari στο Hockenheim.

Ο Lewis Hamilton είχε γίνει… καπνός στην εκκίνηση και ξεκίνησε να απομακρύνεται με πολύ γρήγορο ρυθμό από τον Felipe Massa που ήταν απασχολημένος με την προσπάθειά του να διατηρήσει πίσω του την άλλη McLaren, του Heikki Kovalainen στις πρώτες στροφές. Ο Hamilton ήταν πάνω από μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος της Ferrari του Βραζιλιάνου, πριν τον πρώτο ανεφοδιασμό. Εντυπωσιακός ήταν και ο πρώτος γύρος του Robert Kubica, o οποίος έχοντας προσπεράσει τον Kimi Raikkonen στην εκκίνηση, πέρασε εμπρός από τους Trulli και Alonso στη φουρκέτα, όταν ο Ισπανός οδηγός της Renault βγήκε εκτός πίστας στην έξοδό της, επιτιθέμενος στην Toyota. O Jarno Trulli ήλεγχε τους οδηγούς που τον ακολουθούσαν και όταν ο Fernando Alonso έδειξε περισσότερη αισιοδοξία από όση θα έπρεπε στον τρίτο γύρο, ο Raikkonen άδραξε την ευκαιρία να του αποσπάσει την 6η θέση.

Ο Hamilton είχε καταφέρει να απομακρυνθεί 12 ολόκληρα δευτερόλεπτα πριν πραγματοποιήσει, πρώτος από τους κορυφαίους συνδυασμούς τον πρώτο του ανεφοδιασμό, στον 18ο γύρο. Όπως ήταν φυσικό, η διαφορά αυτή ήταν αρκετή για να τον διατηρήσει επικεφαλής, ενώ ο Raikkonen, κουβαλώντας περισσότερα καύσιμα από τους υπόλοιπους συνδυασμούς γύρω του, κατάφερε να περάσει εμπρός από τον Trulli. Μεγάλος χαμένος από τα πρώτα pit stop ήταν ο Fernando Alonso, ο οποίος έπεσε στην 9η θέση… Αντίθετα, ιδιαίτερα κερδισμένος (έχοντας ανεφοδιαστεί στον 29ο γύρο) ήταν ο Timo Glock, ο οποίος κατά την έξοδό του από τα pits είχε μια συναρπαστική μάχη με τον συμπατριώτη του, Sebastian Vettel για το ποιος θα είναι ο πρώτος Γερμανός του αγώνα. O οδηγός της Toro Rosso επικράτησε στη μονομαχία, αλλά και πάλι, ο Glock ήταν εντυπωσιακός, έως τον 35ο γύρο, όπου στην έξοδο της τελευταίας στροφής, η πίσω δεξιά ανάρτηση της Toyota του κατέρρευσε, στέλνοντάς τον με το πίσω μέρος στο pit wall με αρκετά χιλιόμετρα. Ο Γερμανός ήταν σε θέση να βγει από το μονοθέσιό του χωρίς βοήθεια (αν και ύστερα από αρκετή ώρα), έδειχνε να έχει χτυπήσει τη μέση του, εντούτοις από τις αρχικές εξετάσεις στο ιατρείο της πίστας, δεν ανιχνεύθηκαν ορατοί τραυματισμοί. Ο Glock διακομίστηκε σε κοντινό νοσοκομείο για περαιτέρω προληπτικές εξετάσεις…

Το ατύχημα του Glock επέβαλε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφάλειας στην πίστα και όταν το pit lane άνοιξε, οι περισσότεροι οδηγοί εισήλθαν σε αυτό, για να επωφεληθούν ενός ανεφοδιασμού σε νεκρό χρόνο. Οι μόνοι που δεν μπήκαν στα pits, ήταν ο Hamilton, ο Nick Heidfeld, που είχε καθυστερήσει τον πρώτο του ανεφοδιασμό μέχρι τον 27ο γύρο και ο Nelsinho Piquet, που είχε ανεφοδιαστεί πριν την είσοδο του αυτοκινήτου ασφάλειας, έως το τέλος του αγώνα. Οι τρεις τους καταλάμβαναν τις τρεις πρώτες θέσεις, με τον Massa να είναι ο πρώτος εξ αυτών που είχαν μπει στα pits.

Η McLaren δεν κάλεσε τον Hamilton στα pits, διότι πίστευε ότι ο οδηγός της θα έχει τη δυνατότητα να χτίσει την απαιτούμενη διαφορά από τους αντιπάλους του πριν αναγκαστεί να μπει και αυτός στα pits… Μπορεί το αυτοκίνητο ασφάλειας να παρέμεινε στην πίστα περισσότερο από όσο είχε προβλέψει το pit wall της βρετανικής ομάδας, εντούτοις, ακόμη και αν αυτό δεν είχε συμβεί, θα ήταν και πάλι δύσκολο να υλοποιηθεί το σχεδόν… παράλογο σχέδιο της McLaren, που παραλίγο να της κοστίσει τη νίκη. Μια από τις φοβίες της ομάδας, ήταν ότι η μαλακότερη διαθέσιμη γόμα (την οποία θα είχε αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει ο Hamilton αν έμπαινε στα pits κατά τη διάρκεια του καθεστώτος αυτοκινήτου ασφάλειας), δε θα άντεχε μέχρι τον τερματισμό, λόγω του φθοροποιού σασί της MP4-23 σε συνδυασμό με το οδηγικό στυλ του 23χρονου.

Ο Hamilton όμως είχε μόλις 7 γύρους να αναπτύξει διαφορά 23 δευτερολέπτων από τους αντιπάλους του, κάτι που αποδείχθηκε αδύνατο… Ο Βρετανός εξήλθε από τα pits στον 50ό γύρο 5ος, πίσω από τον team mate του, Kovalainen (ο οποίος είχε προσπεράσει στην επανεκκίνηση τον Kubica, που είχε περάσει εμπρός στη διαδικασία των pit stop). Ο Φινλανδός οδηγός της McLaren δεν είχε την ταχύτητα του team mate του και στον επόμενο γύρο τον άφησε να προσπεράσει στη φουρκέτα, γεγονός για το οποίο ο Hamilton τον ευχαρίστησε μετά τον αγώνα.

Όταν και ο Heidfeld, που τέθηκε επικεφαλής για λίγο, ανεφοδιάστηκε, εξήλθε από τα pits ανάμεσα στις δυο McLaren. Συνεπώς, ο Hamilton είχε πλέον μπροστά του μονάχα τους δυο Βραζιλιάνους: τον Massa και τον Piquet που βρισκόταν στην πρωτοπορία ενός Grand Prix για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Formula 1. O οδηγός της Ferrari ήταν εμφανές ότι αντιμετώπιζε προβλήματα (με την απόδοση των φρένων και τη σταθερότητα της F2008) με το μονοθέσιό του, τα οποία τον απέτρεπαν από το να πλησιάσει τη Renault του συμπατριώτη του.

Στον 56ο γύρο, ο Hamilton εξαπέλυσε την επίθεσή του προς τη Ferrari. O Massa υπερασπίστηκε την εσωτερική στην προσέγγιση της φουρκέτας, αλλά την τελευταία στιγμή άνοιξε την πόρτα στη McLaren. O Hamilton δεν ήθελε δεύτερη πρόσκληση για να βουτήξει και προσπέρασε τον Βραζιλιάνο, ο οποίος προσπάθησε να ανακτήσει τη χαμένη θέση, ανεπιτυχώς, δυο στροφές αργότερα.

Σε τέσσερις γύρους, ο Hamilton είχε φτάσει και τον Piquet, ο οποίος προτίμησε να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση παρά να παλέψει με τον σαφώς ταχύτερο Βρετανό, ρισκάροντας να τους πλησιάσει ο Massa. Mε αυτό τον τρόπο, 7 γύρους πριν από την καρό σημαία, ο Hamilton ανέκτησε την πρωτοπορία σε έναν αγώνα που αρχικά φαινόταν δικός του, αλλά η ομάδα του με λανθασμένες επιλογές παραλίγο να του στερήσει, για να κατακτήσει την 8η νίκη της καριέρας του και να επιστρέψει στην κορυφή της βαθμολογίας.

Ο Piquet κατάφερε να χαρίσει στη Renault το πρώτο της βάθρο από την Ιαπωνία πέρυσι, όντας αρκετά τυχερός δεδομένου του συγχρονισμού του ατυχήματος του Glock. O Βραζιλιάνος ήταν αρκετά ταχύς στις ελεύθερες δοκιμές, αλλά στις κατατακτήριες δεν κατάφερε να προχωρήσει πέραν του πρώτου σκέλους, διότι αντιμετώπισε κίνηση στο γρήγορο γύρο του. Εντούτοις, η απόδοσή του στον αγώνα ήταν πάρα πολύ καλή και ο Βραζιλιάνος που την Παρασκευή θα γιορτάσει τα 23α γενέθλιά του, άντεξε πολύ καλά στην πίεση τόσο του Massa, όσο και την επίθεση του Hamilton. Πολλοί πίστευαν ότι αν κάποιος από τους δυο οδηγούς της Renault θα ανέβαινε στο βάθρο, αυτός θα ήταν σίγουρα ο Alonso, εντούτοις, τα γεγονότα τους διέψευσαν. Ο Ισπανός πρωταθλητής είχε έναν άσχημο αγώνα, στον οποίο έμοιαζε να κατευθύνεται συνεχώς προς τα… πίσω, αφού πέραν των προαναφερθέντων απολεσθέντων θέσεων, έχασε ακόμη δυο όταν προσπαθώντας να προσπεράσει τον Vettel στον 42ο γύρο, έχασε χρόνο και υπέκυψε στην επίθεση των Raikkonen και Rosberg, ενώ 9 γύρους πριν από την καρό σημαία είχε και ένα τετ-α-κέ στη φουρκέτα. Ο Alonso κατάφερε να τερματίσει μόλις 11ος, έχοντας εκκινήσει 5ος.

Ευνοημένος από την επέμβαση του αυτοκινήτου ασφάλειας βγήκε και ο Nick Heidfeld, που τερμάτισε 4ος, έχοντας πιέσει τον Massa αρκετά στους τελευταίους γύρους για να του αποσπάσει το τρίτο σκαλί του βάθρου. Ο Kovalainen έχασε δυο θέσεις λόγω του ατυχήματος του Glock και αν οι Piquet και Heidfeld δεν είχαν ευνοηθεί θα είχε ανέβει στο βάθρο.

Ο Kimi Raikkonen έδειξε ανανεωμένος έπειτα από τον ανεφοδιασμό του υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφάλειας. Ο Φινλανδός περίμενε υπομονετικά πίσω από τον team mate του στα pits, όταν εισήλθαν και οι δυο ταυτόχρονα και επέστρεψε στην πίστα 10ος, ενώ πριν ήταν 5ος. Επιδεικνύοντας ταχύτητα που θα φαινόταν αδιανόητη για τον ίδιο στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, επωφελήθηκε από το λάθος του Alonso στον 42ο γύρο, προσπέρασε εύκολα τον Vettel δυο περάσματα αργότερα και ανέκτησε τη θέση του από τον Jarno Trulli εξίσου αβασάνιστα στον 45ο γύρο. Στη συνέχεια, κόλλησε πίσω από τον Kubica, τον οποίο προσπέρασε με θεαματική αποφασιστικότητα την 60ή φορά που οι οδηγοί εισήλθαν στο τμήμα του σταδίου, για να τερματίσει στην 6η θέση, από την οποία εκκίνησε…

Δεδομένων των περιστάσεων, ο Kubica δε θα μπορούσε να έχει κάνει κάτι παραπάνω, ενώ ο Sebastian Vettel που συμπλήρωσε τη βαθμολογούμενη οκτάδα ήταν χωρίς αμφιβολία ο καλύτερος Γερμανός οδηγός της ημέρας. Ο οδηγός της Toro Rosso πάλεψε σκληρά με τον Alonso και τον Glock και κατάφερε να αποσπάσει τον τελευταίο βαθμό από τον Trulli πέντε γύρους πριν από την καρό σημαία, όταν ο Ιταλός βγήκε εκτός πίστας στιγμιαία, χάνοντας πολύτιμο χρόνο.


GP Γερμανίας: Αποτελέσματα αγώνα
Α/ΑΝοΟδηγόςΟμάδα-ΚινητήραςΓύροιΧρόνος/ΔιαφοράΜ.Ω.Τ.Θ. Εκ.
122Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes671:31:20.874201.2911
26Nelson Piquet jr.Renault675.586201.08617
32Felipe MassaFerrari679.339200.9482
43Nick HeidfeldBMW Sauber679.825200.93012
523Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes6712.411200.8363
61Kimi RaikkonenFerrari6714.483200.7606
74Robert KubicaBMW Sauber6722.603200.4647
815Sebastian VettelToro Rosso-Ferrari6733.282200.0769
911Jarno TrulliToyota6737.199199.9344
107Nico RosbergWilliams-Toyota6737.658199.91713
115Fernando AlonsoRenault6738.625199.8825
1214Sebastien BourdaisToro Rosso-Ferrari6739.111199.86415
139David CoulthardRed Bull-Renault6754.971199.29210
148Kazuki NakajimaWilliams-Toyota6760.003199.11116
1520Adrian SutilForce India-Ferrari6769.488198.77119
1616Jenson ButtonHonda661 γύρος196.83414
1721Giancarlo Fisichella *Force India-Ferrari671 γύρος199.14420
Eγκατέλειψαν
-17Rubens BarrichelloHonda50Σύγκρουση193.60318
-10Mark WebberRed Bull-Renault40Διαρροή λαδιού196.2198
-12Timo GlockToyota35Ανάρτηση/Ατύχημα208.21611
Ταχύτερος γύρος
-3Nick HeidfeldBMW Sauber521:15.987

* Δέχθηκε ποινή 25 δευτερολέπτων, επειδή προσπέρασε υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφάλειας μονοθέσια που τον είχαν περάσει γύρο, ενώ δεν είχε το δικαίωμα. Ο Ιταλός μπήκε στα pits πριν η διεύθυνση αγώνα επιτρέψει στους πιλότους να ανακτήσουν τυχόν χαμένους γύρους και όταν εξήλθε από αυτά δεν είχε το δικαίωμα να προσπεράσει τα μονοθέσια που τον είχαν περάσει γύρο.

Related Posts :



Speed 982
Share This
...

Next previous home

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

MotorSports

Η φωτογραφία μου
Ο Σκοπός της ύπαρξης αυτού του blog είναι καθαρά η αγάπη για την ταχύτητα και για τα μηχανοκίνητα σπορ. Δεν αποσκοπεί στο κέρδος ή στην προβολή του δημιουργού και δεν είναι διατεθειμένο να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε site με το ίδιο αντικείμενο. Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει, δανειστεί κομμάτι κειμένου ή φωτογραφία από αυτό το Blog χωρίς καμία υποχρέωση, αλλά αν θέλει ας βάλει και μια προώθηση. Για επικοινωνία speed_m982@Yahoo.gr

Speed 982 Motorsports Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa